Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 Halvveis på trilleturen da mini begynte å bli søvnig oppdaget jeg at jeg hadde glemt smokken. Han begynte å signalisere at smokken snart burde være i munnen hans, og jeg fant en ny og usterilisert smokk i vesken. På pakken stod det at den bør kokes et par minutter før bruk, og uten komfyr og gryte med på turen sugde jeg på smokken før jeg ga den til ham. Tvilte på at smokken ble sterilisert i munnen min, og i følge noen har kanskje mini fått verre ting i seg enn bare kjemikalier. Hva ville dere gjort? Kanskje noen gir meg bedre ideer hvis jeg (Gud forby!) skulle komme i samme situasjon igjen.
Gjest mphs Skrevet 15. september 2006 #2 Skrevet 15. september 2006 Ville nok ha gjort det samme som deg.
Kjærlighet <3 Skrevet 15. september 2006 #3 Skrevet 15. september 2006 Jeg har gjort det samme som deg og ville gjort det igjen :-)
tullla Skrevet 15. september 2006 #4 Skrevet 15. september 2006 Har nok gjort det samme som deg et par ganger ja! Men herregud, hvor hysteriske skal vi være da? Noe av det værste de små kan få i seg er vel jord, (og selvfølgekig giftige planter og gift generelt), og jeg kan med hånda på hjertet si at snuppa mi har fått i seg litt jord også jeg... Føler meg ikke som en dårlig mor for det! De skriver nok slik for å helgardere seg. Men selvfølgelig pleier jeg jo å koke smokkene da.
Huffi Skrevet 15. september 2006 #5 Skrevet 15. september 2006 Jeg hadde gjort akkurat det samme som deg. Igjen og igjen. Kan ikke være så hysteriske. Åssen skal det gå i barnehagen?? Der sutter de på hverandres leker, spiser litt sand, slikker litt på sklia.. osv osv. Nei ta det med ro du. Ikke noe farlig =)
2 søte små gutter Skrevet 15. september 2006 #6 Skrevet 15. september 2006 Jeg har også gjort det samme, jeg sugde ikke på den selv en gang men ga den rett fra pakken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå