Tibra Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 våkner han gjerne etter en time og gråter litt (har øynene lukket). Roer seg ikke i senga, men tar jeg han opp og bysser litt så sovner han igjen etter noen min og kan sove en time til. Da våkner han igjen gråtende, men det er vanskeligere å bysse han tilbake i søvnen igjen, må gjerne få en liten melkeskvett til, og sovner da noen ganger igjen. Synes det er vanskelig å vite når han er utsovd og hvor lenge jeg skal prøve å bysse han i søvn igjen, hvis dere skjønner? Er forresten 3.5 mnd og har alltid hadd problemer med å sove for seg selv, så det er jo helt klart en forbedring Noen med lignende erfaring el tips?
celi** Skrevet 15. september 2006 #2 Skrevet 15. september 2006 den lille dattra mi sover kun ca 45 min om gangen hun :-) og blir trøtt etter en times tid igjen..så det blir mange små lurer om dagen.. hun er lys våken etter 45 min så det nytter ikke bysse henne i søvn heller...så jeg syns den lille gutten din sover bra :-)
Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #3 Skrevet 15. september 2006 Jenta mi holder også på sånn, kan "våkne" av å nigråte, mens hun egentlig sover. Også må jeg bysse henne, så sovner hun igjen. Babyer sover vel akkurat når de vil, så tror ikke du kan få gjort noe galt.. Ta tiden til hjelp..
Tibra Skrevet 15. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 15. september 2006 Ja, klager ikke De første 2 mnd sov han nesten ikke i det hele tatt på dagtid og kunne være våken 10 timer i strekk (helt klart overtrøtt og kjempesur men umulig å få til å sovne og våknet alltid etter 5 min)- det var ikke noe særlig! Er nesten forundret over hvor flink han er blitt til å sove nå, selv med disse oppvåkningene sine
Gjest Skrevet 15. september 2006 #5 Skrevet 15. september 2006 Min er også slik. Noen ganger sovner han igjen med en gang han får smokken. Hvis ikke, lar jeg ham gråte i 5min. før jeg gir ham smokken på nytt. Da sovner han noen ganger...Hvis ikke, venter jeg ytterligere 5min og gir ham smokk. Hvis han da ikke sovner, så tar jeg ham opp. Da sovner han ikke igjen. Han er helt klart ikke uthvilt disse gangene når han gråter med øynene igjen. Når han er uthvilt, åpner han øynene og begynner ofte å prate. Han er 4mnd.
Tibra Skrevet 15. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 15. september 2006 Min lille luring vil ikke ta smokken, hadde nok sluppet unna litt byssing da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå