Sessa ruger igjen... Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 Det sies jo at man bør holde seg unna jordbær for å ikke provosere frem allergi. Det betyr vel at man også bør holde seg unna jordbærsyltetøy, da? Svigerfar har matallergi (melk og nøtter) og mannen min har pollenallergi. Burde jeg holde meg unna jordbær?
*heldigmamma* Skrevet 15. september 2006 #2 Skrevet 15. september 2006 Jeg skal ikke si for sikkert, men jeg fikk beskjed på sykehuset da jeg skulle hjem at jeg burde holde meg unna jordbær, men at jordbærsyltetøy ikke ville gjøre noe. Jeg har selv spist jordbærsyltetøy ett par ganger, og min har ikke reagert på det...
Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #3 Skrevet 15. september 2006 Ikke sikkert det gjør noe at du spiser jordbærsyltetøy-For det er jo kokte bær.Det er ikke det samme som rørte bær
Dano Skrevet 15. september 2006 #4 Skrevet 15. september 2006 Mini her reagerte på jordbærsyltetøy.. Han skrek og skrek og skrek, og kom på at jeg hadde spist syltetøy i et par dager, kuttet det og han sluttet. MEn om h*n ikke regerer så kan du bare spise i vei.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #5 Skrevet 15. september 2006 Er det så mye jordbær i dagens syltetøy, da?! ;o) Men hvis du lager ditt eget syltetøy, og bare rører bærene blir det jo så og si som å spise jordbær...
firemerkersmør Skrevet 15. september 2006 #6 Skrevet 15. september 2006 Er jo 50%. Mlig det hjelper at de er kokt, men tviler på det. Er nok det samme med syltetøy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå