Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 Hva gjør det for dere jenter? Noen som vil dele? Jeg vil gjerne ha litt inspirasjon. Er mest vant til partnersex, men nå er han borte og jeg må tilfredstille meg selv.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 jeg har plutselig fått det for meg at det tenner å stå foran speilet. har aldri gjort dette før men plutselig.. ellers har jeg oppdaget at det å spre de ytre kjønnsleppene samtidig som du masserer klitoris er veldig deilig. eller å spre de ytre med øverste del av langfingrene på hver hånd samtidig som langfingertuppene masserer rundt åpningen, eller hele det kjøttfulle området rundt åpningen og bruker pekefinger på klitoris. det er skikkelig deilig. mm ellers bruker jeg en silikon dildo som jeg sitter på mens jeg fingrer meg selv. deilig det også. alt spørs på dagshummøret, eller hva jeg tenner på akkurat da. noen ganger har jeg ikke klart å finne dildoen min(har nylig flyttet) og da mååtttte jeg bare ned i kjøleskapet og hente den største gulroten..
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 Jeg synes det er utrolig deilig å stå på kne eller alle 4 og samtidig ha en vibrator under fitta mi. Fantaserer om at det er en jente som slikker meg... Blir så utrolig horny av å stå! Butplug funker også samtidig som jeg fingrer klitoris.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 Mitt beste tips er masse deilig glidekrem! Det gjør ting hundre ganger bedre. Invester i en dildo eller bruk fingrene inne i vagina og prøv å massere g-punktet samtidig som du tar lillefingeren fra denne hånda i anusåpningen. Den andre hånda bruker du til å massere klitten. Jeg ligger på rygg med knærne løftet godt opp mot hodet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå