loone Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 Jeg må fryse ned mm for et par dager, så blir jo en del. Hva er det best å fryse ned i da? vet avent har noen beger, men er kanskje dyrt i forhold til å fryse ned i noe annet?
Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #2 Skrevet 15. september 2006 Fryseposer du får kjøpt på butikken.
marri81 Skrevet 15. september 2006 #3 Skrevet 15. september 2006 Jeg brukte vanlige fryseposer, bare la den ene inn i den andre, slik at de blir litt tykke! Så legger du posen i en kjele med varmt vann for å tine melken! Det fungerte ganske greit for meg!
Dano Skrevet 15. september 2006 #4 Skrevet 15. september 2006 fryser de ned i sånne avent frysposer. de er kjempesmarte for de er det ml måling på.
go`mor Skrevet 15. september 2006 #5 Skrevet 15. september 2006 Jeg brukte avent begerene, super fornøyd med de. Mye enklere en poser. Koster litt, men så kan du bruke de lenge oxo. Nå er lille gutt 10mnd så nå brukes de til å fryse ned mat, eller til og ha med grøt ol når vi er ute. Kjempe fine!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Absolutt verdt pengene!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå