langevipper Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 Hei, bare lurer på om noen kan anbefale et merke som ikke gjør at rompen til min datter blir sår... Men vet jo barn reagerer ulikt på de forskjellige merkene, men er det et merke noen her er fornøyd med??? Pampers sine blir hun kjempe rød og sår av, mens coop sine blir hun ikke så sår av. Våtservietter blir bare brukt når vi er på besøk, ellers så bruker vi tørre engangsservietter vi våter og vaskekluter.
Gjest Skrevet 15. september 2006 #2 Skrevet 15. september 2006 Jeg bruker Uniqe sine. Kjøpte noen fra firstprice for en stund siden, de har også vært bra. Min blir også sår av pampers sine.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #3 Skrevet 15. september 2006 Har brukt SabaMed sine hele tiden. Var tomt for det engang og hadde natusan liggende. Ble så sår og jævlig.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #4 Skrevet 15. september 2006 Natusan sine er de aller verste. Skulle ikke vært lov å solgt de våtserviettene.
Gjest Skrevet 15. september 2006 #5 Skrevet 15. september 2006 har du prøvd den med aloe vera? Lurer på om det er Natusan eller pampers..lysegrønn pakke, fåes kjøpt på coop
Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #6 Skrevet 15. september 2006 Våtserviettene som er 100% trygge, og har vunnet alle tester er COOP sine!! Vi bruker KUN de vi, når vi er på tur da..
Sessa ruger igjen... Skrevet 15. september 2006 #7 Skrevet 15. september 2006 Bruker uniqe sine når vi er ute. Hjemme bruker jeg Euro shoppers engangsservietter. De er rimelige (35,- for 250 stk) og gode og myke mot huden til Linea, i motsetning til Libro sine!
Dano Skrevet 15. september 2006 #8 Skrevet 15. september 2006 lager selv jeg, av mesoft kompresser og vann .. (ev litt olje i også) legger dem i en sånn åpne/lukke pose.
Happy Ignorant Skrevet 15. september 2006 #9 Skrevet 15. september 2006 Det var smart! Takk for godt tips!
Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #10 Skrevet 15. september 2006 Er det skadelig å bruke våtservietter hver gang vi skifter bleie eller? Syns det er så enkelt og greit å bruke. Vi har brukt det siden dattera ble født for syv måneder siden. Har kanskje vasket med klut og vann et par ganger bare. Vi bruker COOP sine og hun har aldri blitt sår.
-carina- Skrevet 15. september 2006 #11 Skrevet 15. september 2006 Det er vel ikke egentlig anbefalt... Men så lenge jenta verken er sår eller tørr så er det vel greit! )
druett-gutten kom 030106:) Skrevet 15. september 2006 #12 Skrevet 15. september 2006 Vi bruker så å si kun våtservietter siden knøttet tåler det. Her kan vi bruke alle slag.
Arwen27 Skrevet 15. september 2006 #13 Skrevet 15. september 2006 coop sine er veldig bra. Libero har også noen papirvaskekluter som er svanemerkede -bare ha med litt vann på flaske.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #14 Skrevet 15. september 2006 Jeg kjøpte sånn fire pakk på rema, husker ikke hva det er jeg. Den funker her i huset.. Men det aller beste er selvsagt å vaske stumpen under springen..
Glad_mor Skrevet 15. september 2006 #15 Skrevet 15. september 2006 Tips: Vi fikk kjøpe "Lillegårdens Tvattlappar" og de er veldig gode:) Man kan bruke de både tørre eller bare bløtte litt i rent vann. De ganske rimelig også. Vi kjøpte en pk med 200 stk for 33 kr på Rudo. Det er svensk, tror jeg, så kansje man kan kjøpe inn enda billigere i sverige?? Vi er veldig fornøyde med de:)
Gjest Skrevet 15. september 2006 #16 Skrevet 15. september 2006 jeg bruker bare coop sine som var best i test :-) ingen såre stumper eller noe, og jeg bruker ofte våtservietter...
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 15. september 2006 #17 Skrevet 15. september 2006 Vi bruker Ica eller Coop sine våtservietter ved hvert bleieskift, men vi skyller ut alt av tilsatte midler før vi bruker dem. De er jo mye mykere mot stumpen enn f.eks de tørre serviettene til Libero (som de faktisk brukte på sykehuset). Et tips kan jo være å skylle våtserviettene godt i springen og legge dem i en Åpne/lukkepose når man skal bort og ikke nødvendigvis har tilgang til en vask.. =0)
Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #18 Skrevet 15. september 2006 Jeg bruker coop sine våt servietter for de kom best i test. Men jeg pleier også å skylle våtserviettene i vann for å få bort kjemikaler eller parfyme men også for at den skal være god og varm for lille stumpen til gutten min :-)
Hoppetussa Skrevet 15. september 2006 #19 Skrevet 15. september 2006 Vi bruker Coop sine, og de fungerer veldig fint. Jeg bruker en del våtservietter(bruker de ved ca. hvert andre/tredje stell), fordi det er mer lettvint enn vann når jeg har stellebordet på barnerommet.
langevipper Skrevet 15. september 2006 Forfatter #20 Skrevet 15. september 2006 Tusen takk for mange svar og gode råd:-) God helg alle sammen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå