snuppi2 Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 Jag har haft saueskinn i senga till gutten min sen han var ca 2 månader. Nu är han 8 mån.. Man kan väl egentligen ha det hur lenge som helst??
mamo82 *2 jenter* Skrevet 15. september 2006 #2 Skrevet 15. september 2006 Jenta mi sover på et skinn, men hun har et tynt pledd oppå skinnet. Lunt og godt.
Juli-mor Skrevet 15. september 2006 #3 Skrevet 15. september 2006 Vi bruker lammeskinn og butikken (nøstebarn) sa barna kunne bruke det i årevis...
pandabjørn Skrevet 15. september 2006 #4 Skrevet 15. september 2006 nei det gidder jeg ikke å ha i senga pga hvis han har tissa seg ut i løpet av natta må jeg jo vaske saueskinnet også ! synes det holder med dyne over jeg ellers kan det bli for varmt for de små også. det er nå min mening. da vil jeg heller ha skinn i sportsvogna når jeg skal begynne å bruke den )
Gjest Skrevet 15. september 2006 #5 Skrevet 15. september 2006 Han hadde det i vinter og nå har jeg vasket og børset skinnet og skal snart ta det i senga hans igjen. Gutten min er 9 mnd.
Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 15. september 2006 #7 Skrevet 15. september 2006 Tuppa her ligger på lammeskinn...og hun sover bedre enn noen gang siden vi bynnte med det:)
Lilleh Skrevet 15. september 2006 #8 Skrevet 15. september 2006 Ja, jeg har vært å kjøpt et nytt nå.. Har et fra OTH i vogna, og nå et fra nøstebarn i senga. Kjempedeilig.. HUn sparker ofte av seg dyna, og da er det greit å ha noe lunt og godt å ligge på.. Kommer til å ha skinn til hun ber om å få det vekk selv.. husker at jeg godt likte å ha skinn i senga selv..
Ranveig R Skrevet 15. september 2006 #9 Skrevet 15. september 2006 Guten vår har det i senga si enno, og nærmar seg året. Han kjem til å ligge på sueskinn så lenge han ligg i grindseng i alle fall. Kusina mi fekk baby nr 2 då første barnet var ca 3 år. Ho måtte då kjøpe nytt skinn til nr. 2 fordi nr. 1 nekta å gje slepp på sitt )
Ranveig R Skrevet 15. september 2006 #10 Skrevet 15. september 2006 Han har forresten berre eit tynt ullteppe over seg forresten, så sant det ikkje er skikkelig kaldt. Fint at han kan få litt isolasjon nedefrå, i og med at han sparkar av seg teppe/dyne i søvne.
Luca Skrevet 15. september 2006 #11 Skrevet 15. september 2006 Jentene her på 8 mnd og på 2 år sover på lammeskinn hver natt. Jeg er overbevist om at de sover bedre og tryggere med det...
Sjokoholikern Skrevet 15. september 2006 #12 Skrevet 15. september 2006 med lammeskinn blir det en sånn grop etter hodet, så jeg har akkurat slutta å bruke det... jeg vurderer ullteppe under lakenet til vinteren, eller er det bare teit? =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå