Gå til innhold

Sover barna deres på saueskinn i senga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jag har haft saueskinn i senga till gutten min sen han var ca 2 månader. Nu är han 8 mån.. Man kan väl egentligen ha det hur lenge som helst??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi sover på et skinn, men hun har et tynt pledd oppå skinnet. Lunt og godt.

Skrevet

Vi bruker lammeskinn og butikken (nøstebarn) sa barna kunne bruke det i årevis...

Skrevet

nei det gidder jeg ikke å ha i senga pga hvis han har tissa seg ut i løpet av natta må jeg jo vaske saueskinnet også !

synes det holder med dyne over jeg ellers kan det bli for varmt for de små også. det er nå min mening.

da vil jeg heller ha skinn i sportsvogna når jeg skal begynne å bruke den :o)

Skrevet

Han hadde det i vinter og nå har jeg vasket og børset skinnet og skal snart ta det i senga hans igjen.

Gutten min er 9 mnd.

Skrevet

Tuppa her ligger på lammeskinn...og hun sover bedre enn noen gang siden vi bynnte med det:)

Skrevet

Ja, jeg har vært å kjøpt et nytt nå..

Har et fra OTH i vogna, og nå et fra nøstebarn i senga. Kjempedeilig.. HUn sparker ofte av seg dyna, og da er det greit å ha noe lunt og godt å ligge på.. :)

Kommer til å ha skinn til hun ber om å få det vekk selv.. husker at jeg godt likte å ha skinn i senga selv.. :)

Skrevet

Guten vår har det i senga si enno, og nærmar seg året. Han kjem til å ligge på sueskinn så lenge han ligg i grindseng i alle fall.

Kusina mi fekk baby nr 2 då første barnet var ca 3 år. Ho måtte då kjøpe nytt skinn til nr. 2 fordi nr. 1 nekta å gje slepp på sitt :o)

Skrevet

Han har forresten berre eit tynt ullteppe over seg forresten, så sant det ikkje er skikkelig kaldt. Fint at han kan få litt isolasjon nedefrå, i og med at han sparkar av seg teppe/dyne i søvne.

Skrevet

Jentene her på 8 mnd og på 2 år sover på lammeskinn hver natt. Jeg er overbevist om at de sover bedre og tryggere med det...

Skrevet

med lammeskinn blir det en sånn grop etter hodet, så jeg har akkurat slutta å bruke det... jeg vurderer ullteppe under lakenet til vinteren, eller er det bare teit? =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...