Gå til innhold

Er det mange som faker orgasme??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ikke helt at mannfolka ikke merker det jeg, hvis ikke de merker det er det nok ikke mange som har opplevd det sammen med andre damer heller...................

Bedre å være ærlig å si at de ikke får orgasme, ellers blir det jo ikke bedre heller. Kan jo ikke si etter flere år med faking at nei nå vil jeg ha orgasme og så finne ut av hvordan kroppen funker, da må jo mannen bli helt fra seg..............

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg faker nesten hver gang. vet ikke hvorfor jeg jør det, angrer for at jeg i det hele tatt begynte med det. for jeg får nesten alltid en orgasme mens vi har sex, men jeg faker på meg flere...:/ litt dumt,men har bare blitt "avhengig" av d..

Skrevet

Hva er det du blir avhengig av da, det at han tror at du kommer flere ganger eller at du hører din egen stemme?

Jeg har liksom aldri helt skjønt meg på de som må fake, eneste jeg kommer på da må være dama til en nabo vi hadde tidligere som stønnet konstant likt i et kvarter. Det hørtes omtrent som å høre på en måke i havsnød eller noen som sager med håndsag og jeg kan ikke annet enn å synes synd på stakkaren :)

Før eller siden må da det bli avslørt som alt annet?

Skrevet

Nei, har aldri skjønt vitsen med det???

Skrevet

ikke jeg heller, men veeeeeldig mange som gjør det ja

Skrevet

Heller ikke skjønt vitsen, man gjør seg jo bare selv en bjørnetjeneste... man får jo ikke mannen til å hjelpe til litt ekstra om han går rundt i sin tro at alt er bra liksom :)

Skrevet

Heisann........

Må forsvare gutta litt og da............................. HVA forteller dem at vi faktisk har ORGASME?????

Jeg VET at man har sammentrekninger i vagina............men vi kan stramme til der nede uten å ha orgasme........så med mindre vi spruter så kan det være vanskelig å VITE!

Jeg har feika meg gjennom mer enn 1 samleie................. men fant ut at det faktisk er uuuuuuuuuuutrolig slitsomt i lengden! Dumpa fyren og etter den tid har jeg kun feika på onenightstands................ (hvis de knota for mye).

Fler enn jeg vil vite hvem jeg er selv om jeg bruker

Skrevet

Og dette fikk deg til å føle deg mye bedre enn en "sorry ass, men dette fønker bare ikke"?

Faker du temperaturstigning, lett rødming i ansiktet, hardere klitt, fyldigere kjønnslepper, veldig raske sammentrekninger i vagina, grimaser, overfølsomhet...?

Siden det fysisk er mulig å få orgasmer uten utløsning så burde jo det være like akseptert å fake en sånn orgasme og gå hjem som det er for jenter å fake. (Nei, mannlig orgasme og utløsning er ikke det samme selv om de ofte inntreffer samtidig)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...