Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 Babyen min på 2,5 mnd har siden i går ikke villet ha mat. Han skriker til når jeg legger har ned, står i bro, brekker seg og kastet opp i natt. Han har bare fått i seg ett lite måltid siden i går formiddag. Han hadde også problemer med å sovne i går kveld og det har ikke tidligere vært et problem. Når jeg får roet han ned sovner han, men bare en kort stund. Har jo ingen ting å sove på. Hva kan det være
marri81 Skrevet 15. september 2006 #2 Skrevet 15. september 2006 Tror du burde nok ta kontakt med legen! Stakkars liten! Jeg hadde ringt fastlegen... Lykke til!
Gjest Skrevet 15. september 2006 #3 Skrevet 15. september 2006 Enig med marri81, ta kontakt med legen! Det høres ut som omgangssyke, men hvis babyen ikke har storesøsken, er det vel ikke så sannsynlig at dette er rett diagnose. Små barm blir raskere dehydrert enn oss, så det kan være lurt å få en lege til å sjekke gutten hvis du ikke får i ham mat!! Tegn på dehydrering er bla tørre bleier, matte øyne, blek hudfarge, slapphet og "innskrumpen" fontanelle
Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #4 Skrevet 15. september 2006 Har ringt legen nå, men kommer ikke inn før sent i dag. Lurer på hva det kan være med så små barn.
Gjest Skrevet 15. september 2006 #5 Skrevet 15. september 2006 Ekkelt når de små blir syke, men nå ordner det seg sikkert når du får komme til legen Lykke til, og hold oss oppdatert da!
Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #6 Skrevet 15. september 2006 har ingen storesøsken så jeg syntes det er så ekkelt. Kan det være et annet virus da kanskje. Huff må bare vente på timen.
kbjorsa Skrevet 15. september 2006 #7 Skrevet 15. september 2006 Hei! Ettersom små barn fort blir dehydrert, kanskje du skulle gi han litt kokt avkjølt vann..? Håper det går bra med dere begge!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå