Gå til innhold

Lykke til i dag, Attpåklatten:-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper det går bra med flyreisen og senere bilturen for søsteren din i dag c",)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk! Det har gått kjempefint:-) Tøff reise, men ved godt mot og hun ble så utrolig glad når hun kom inn i sitt nye hjem:-)))))))))))))))))))))

Over all forventning og jeg er så glad så glad så glad tralallalalallalala:-)

 

Og nå skal jeg bort dit igjen og snakke litt mer. Og så stikker jeg ut og møter FINN;-))) Hi hi.....

Skrevet

Selvfølgelig i de sorte nye støvlene og helsort antrukket, men undertøyet er som et bringebær med stropper;-) Idag føler jeg meg fresh og det er i grunn en stund siden sist! Måtte lete etter sminke da jeg ikke har brukt mest siste året egentlig;-)

Skrevet

Kos deg sammen med søsteren din, og etterpå på byen med Finn c",), det har du fortjent!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...