Reveenka Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 Håper det går bra med flyreisen og senere bilturen for søsteren din i dag c",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. september 2006 #3 Skrevet 15. september 2006 Tusen takk! Det har gått kjempefint:-) Tøff reise, men ved godt mot og hun ble så utrolig glad når hun kom inn i sitt nye hjem:-))))))))))))))))))))) Over all forventning og jeg er så glad så glad så glad tralallalalallalala:-) Og nå skal jeg bort dit igjen og snakke litt mer. Og så stikker jeg ut og møter FINN;-))) Hi hi.....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. september 2006 #4 Skrevet 15. september 2006 Selvfølgelig i de sorte nye støvlene og helsort antrukket, men undertøyet er som et bringebær med stropper;-) Idag føler jeg meg fresh og det er i grunn en stund siden sist! Måtte lete etter sminke da jeg ikke har brukt mest siste året egentlig;-)
Reveenka Skrevet 15. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 15. september 2006 Kos deg sammen med søsteren din, og etterpå på byen med Finn c",), det har du fortjent!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå