Gå til innhold

Ulltøy..hvilke merke er best? Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...skal kjøpe en del ulltøy til minstemann og lurer på om nøstebarn sine produkter er "beste" siden de er også bl de dyreste?!

Duger "reflex" sine også ....har hatt en del juha og de er Ok spes for større gutter men har også sett litt på troll og nøstebarn og synes de er enda mykeker og mer behagelige...:-)

Men er det verdt penger? Synes som sagt at nøstebarn er også ganske dyrt..en pysj liksom 500 NOK:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med troll, både i body/bukse og parkdress med tilbehør. Dyrt, men veldig bra.

Skrevet

Ulltøy fra Janus har jeg hatt veldig gode erfaringer med - veldig god og myk kvalitet. Holder seg fint i vask!

Skrevet

Jeg har også brukt Janus og er kjempe fornøyd med det, mykt og deilig og holder kjempe bra i vask.

Skrevet

også fornøyd med Janus, men også tom og trine som dei selger på spar kjøp bl.a... Klør ikke vertfall...

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med tom og trine som de har på sparkjøp. Det er ikke fult så mykt som de litt dyrere typene, men virker veldig behagelig å ha på seg. Virker ikke som det klør.

Skrevet

Jeg har handlet mye hos nøstebarn, og har en forkjærlighet for ulltøyet der. Særlig ullfleceen der er kjempegod, jeg er storfornøye med ullfleceedressene sønnen min har hatt. De er like fine og går i arv til nestemann. Pysjene er også gode, men som du sier veldig dyre. Men vi har ikke mange andre pysjer heller, har lagt noen hundrelapper i en god pysj som da blir brukt hele tiden bortett fra når den må vaskes da. Har også mange bodyer som er vedlig gode. Ulempen er at klærne bare kan vaskes på kaldt i maskinen, og vel helst skal håndvaskes. Vil derfor anbefale at du kjøper mørke farger på klærne til et større barm som kamuflerer flekker litt.

Tom og trine har også helt ok ullklær, som kan vaskes i maskin.

Har også bestilt fra krokofanten.no. Der har de også mye fint. Omtrent samme pris som hos nøstebarm og klærne kan maskinvaskes. Det ble raskt hull i sømmen på den ene genseren, men mulig jeg bare var uheldig..

Skrevet

nøstebarn er det beste ulltøyet jeg har forsøkt, slår ut de andre merkene jeg har forsøkt (janus, cubus, lindex, tomogtrine, iris, troll)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...