Gå til innhold

Brannfakkel!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så at det på en av trådene fra i natt sto noe om skravlisene som er så skråsikre på at DE ihvertfall skal være ferdig med å få barn tidlig - tenkte bare jeg skulle fortelle at jeg hørte på en forelesning en gang at rent fysiologisk setter forfallet tidlig inn(desverre) slik at man allerede i 30årsalderen kan regnes som middelaldrende...

Det hadde vært en festlig brannfakkel å slenge inn på skravlesiden en gang...

Men:

Heldigvis er det jo sånn nå at ungdomstiden varer til langt ut i 20 årene, og dermed forskyves jo aldringen c",), det vet jo vi som har barn som vil holde oss unge i uoverskuelig fremtid!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme hvor "rosinansikt" man får...så er man lik innvendig!! Eller som vi her på bygda sier om gråhåra mannfolk.... Det kan væra fyr i peisen sjøl om det er snø på taket...

Skrevet

Den var bra.. Fyr i peisen ja....

Vet jo at det er en sjanse å få barn sent, særlig i min familie da både mor og mormor kom tidlig i overgangsalderen.

Men jeg mått jo finne mannen i mitt liv først.

Og jeg hadde ikke engang flyttet hjemmefra når jeg var 21

Men nå midt i 30 årene sitter jeg med verdens beste mann, to flotte gutter og enebolig under oppføring.

Så selv om man brukte 20 årene til fest, reising og moro så blir det jo folk av de fleste da.

Føler innerst inne at jeg har en god porsjon erfaring som jeg kan bruke i barneoppdragelsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...