Gå til innhold

Å!! Endelig min tur... masse spark og rock'n roll i magen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jippi!!! Da var det endelig vår tur å si at NÅ! Skikkelig rock'n roll i magen i morges.. var helt snålt... først sparka hun i takt med stemmen til sambo, føltes som hjerterytmen omtrent, og så roa hun seg litt. Men drev å sparka og rocka lenge :-) Helt rart, når hun begynte å gi seg kunne vi kjenne at hun snudde seg. Kjente hele bevegelsene både inni og utenpå magen under håndflaten.

For dere som lurer på babyen ligger med bena mot ryggen og sparker, at det er derfor dere ikke kjenner noe... hun snudde seg mot ryggen/høyre side etterpå. Og det kjentes!! Rett og slett vondt når hun traff..

Men så moro!!!!! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis, og velkommen til sparkeklubben...hihi...:)

Det er kjempe morsomt å kjenne når de sparker for fullt. Jenta vår (digg å endelig kunne si jenta eller gutten vår), som jeg sa, jenta vår har en tendens til å våkne når jeg går på do om natta... Da er det lett å sovne igjen.... når man omtrent ligger å hopper i senga når vesla sparker...hehe... ikke så ille da, men man merker det når man skal prøve å være rolig og sove.:)

Men det er herlig å kjenne sparkene... det får en i godt humør:)

Skrevet

Heldig du...jeg venter fortsatt. Begynner å bli skikkelig engstelig (er i 23.uke). Men noe rører seg jo (tror jeg da), så jeg håper jeg snart kan melde meg inn i den sparkeklubben jeg også!

Skrevet

Det kommer nok! Kommer når du slutter å tenke over det skal du se. :-) Slutta å se på kalenderen for noen uker siden ang. sparking, og plutselig kom det. :-) kommer nok i sparkeklubben du og før du aner det :-)

Iselin: Det er kanonmorsomt.. hehe...

Sover nå da, like greit, så får jeg skrevet oppgave.. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...