Gå til innhold

Hva synes dere om dette?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, men kjære deg....

Enkelte av oss har for vane å føde ein del tid før termin. Dersom vi ikkje tek ut dei tre vekene før termin misster vi dei... Då er det betre å starte permisjonen enda litt før, slik at ein får heile permisjonen.

Sjølv misste eg to veker denne gangen.

Ikkje det at det betyr noko for meg i praksis, for eg hadde sjukmelding i forkant av permisjonen, men det er trass alt eit anna budsjett.

Og dei to første vekene er det arbeidsgiver som må betale sjukmeldingspengane, ikkje trygdeetaten - så kanskje dei såg sitt snitt til å spare litt pengar...

Skrevet

Nei der tar du nok feil. Så lenge man er gravid og sykemeldingen gjelder dette betaler ikke arbeidsgiver noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...