Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 Har vært dårlig hele uken, konstant hodepine, sliten, trett og vondt i alle ledd. Er det bare vanlig influensa?
Expat Skrevet 15. september 2006 #2 Skrevet 15. september 2006 Vanskelig å si uten mer opplysninger om symptomer. Det er "lov“ å gå til legen med influensa, vettu, de er glade for å få det rapportert at det er kommet til landet!
Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #3 Skrevet 15. september 2006 Ja, men liker ikke det. Må også legge til at jeg er veldig kvalm, og har vært det en stund.
Expat Skrevet 15. september 2006 #4 Skrevet 15. september 2006 Hvor lenge er en stund, og var det før du ble virkelig dårlig? Er du så syk at du må være hjemme i senga? Har du feber? Kan du være gravid?
Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #5 Skrevet 15. september 2006 En mnd tid ca. Ville helst ha ligget i senga, men må ta meg av jenta mi... Har selv tenkt på graviditet, men har spiral så det er vel knapt mulig. Takk for svar uansett.
Expat Skrevet 15. september 2006 #6 Skrevet 15. september 2006 Bare avhold er 100% sikkert, noe slikt som tre av tusen kvinner blir gravide med hormonspiral, tallet er mye høyere med kobber. Ta en test og utelukk det da! Og har du gått uforklart kvalm i en mnd så ville jeg ihvertfall kommet til sjekk nå som du føler deg værre, du kan jo ha fått en infeksjon eller noe? Bedre for jenta di at mor er frisk, vel?
Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #7 Skrevet 15. september 2006 Ja, skal til legen om en ukes tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå