Trollmora Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 ...Follogjengen, Asker&Bærumsfruene og de "ville" fra Romerike. Drar på hytta i ettermiddag og er tilbake på mandag )
Reveenka Skrevet 15. september 2006 #2 Skrevet 15. september 2006 Du får kose deg på hytta - men tenk så mye du får å oppdatere deg på søndag kveld og natt, det kommer nok til å ta noen timer er jeg redd... c",) Vi skal ha enda en arbeidshelg, vi... Hilsen en av de "ville"
Ronja65 Skrevet 15. september 2006 #4 Skrevet 15. september 2006 Ha en riktig fin helg, alle sammen:-))
Karomamma Skrevet 15. september 2006 #5 Skrevet 15. september 2006 God helg, ja! Jeg skal ut på byen i dag - med nye støvletter (hermegåsa!) og en kraftig forkjølelse. Tenker en tolv-tretten glass vin kurerer den
strikkballen Skrevet 15. september 2006 #6 Skrevet 15. september 2006 Gog helg! Jeg skal også ut på byen, dvs restaurant med venninne for å feire at vi har solgt leilighet og hun etter mye slit har greid å finne et opplegg for å få advokatbevilgning. Får se hvor lenge jeg holder ut! Vi skal fleske til med 5 retter og vin, så jeg ligger vel med hodet på bordplaten lenge før desserten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå