Northernlights Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 http://www.pennyparker2.com/crabbit.html snufsie....
Trollmora Skrevet 14. september 2006 #2 Skrevet 14. september 2006 Nydelig og jeg kan tenke meg til at det dessverre er rett. Sikkert ikke alle som har med seg hjertet sitt på jobb.
Reveenka Skrevet 15. september 2006 #3 Skrevet 15. september 2006 Ja, denne er fin. Har sett den mange ganger på norsk i studietiden og som veggtavler på div. avdelinger. "Søster, hva ser du" tror jeg den heter på norsk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå