Gummelillan Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 Var til Øre-Nese-Hals-legen i dag. 6-åringen har hørt så utrolig dårlig den siste tiden. Først trodde vi at det bare var at hun ikke fulgte med og stakkars frøkna har fått utrolig mye kjeft for det... Vel, så begynte vi å ane at hun ikke hørte noe særlig, noe en sjekk på helsestasjonen bekreftet. Vi ble henvist videre til spesialist og konklusjonen kom da i dag; Stakkars lille prinsessa mi hadde veske i mellomøret og så mye av det at hun knapt hører noen ting av mørke lyder! Og falske mandler! Og alt for store mandler! Skal operere alt dette den 10. oktober. Godt at hun da endelig får hjelp, men får jo bare sååå vondt av henne for at hun har gått rundt og ikke hatt det så bra ganske lenge nå ;-( Ja, ja. Godt at jeg har permisjon nå da. Hun skal få masse pleie og kos etter operasjonen. Må nesten få låne pc'n til spill sånn innimellom mammas dibbing også da ;-)
Trollmora Skrevet 14. september 2006 #2 Skrevet 14. september 2006 Stakkars liten ja. Ikke greit det der for ei lita jente som ikke har fått med seg alt. Skal hun få dren i øret da eller? Ikke glem å fyll fryseren med iskrem da. Det er det beste smertestillende etter å ha fjernet mandler!
Gummelillan Skrevet 14. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2006 De tar visst ikke stilling til det før under operasjonen - avhenger av hva slags type veske det var der eller noe sånt? Vel, føler at hun er i trygge hender. Utolig flink og hyggelig lege og det hjelper jo på både en bekymret mor og en litt småredd jente ;-) Kjøpte faktisk en haug is allerede nå i kveld....HUn skal få is med hun orker!
Trollmora Skrevet 14. september 2006 #4 Skrevet 14. september 2006 Da får dere ha kjempelykketil, begge to )
Reveenka Skrevet 15. september 2006 #5 Skrevet 15. september 2006 Uffameg, ikke noe godt for en mamma å tenke på! Men det er heldigvis ikke lenge til 10 oktober, da! Min eldste ble operert for væske på mellomøret da hun var rundt to år; det gikk kjempefint. Det ble gjort med laser, og hun var i fin form samme kveld. Men må man fjerne mandlene også? Kan de ikke først ordne opp med væsken på mellomøret og så se hvordan det går? Mandlene trenger man jo, så sant de ikke gir en masse infeksjoner og problemer?
♥Snulder Skrevet 15. september 2006 #6 Skrevet 15. september 2006 Akkurat som 5 åringen min det! Han begynte i barnehage da han var nesten 3. Umiddelbart så ble det et problem med ham der... han var brå og utagerende. Virket som han aldri fikk med seg at de andre ungene sa NEI... og dermed var kampen igang. Men det var ikke så rart.... han hørte nærmest ingen ting. Var da inne for å sette inn dren og ta vekk en diger polypp. Han slapp å ta mandlene. Alt gikk kjempefint helt til han fikk en ørebetennelse. Etter den ble hørselen dårligere og dårligere igjen. Endte med at han måtte ha nye dren igjen. Litt over 2 uker siden nå... Det gikk kjempefint med begge operasjonene... Men mor sitter jo og biter negler. Nå sist kom jeg bare til negl nr. 2 da alt sammen bare tok 6 minutter!
Ronja65 Skrevet 15. september 2006 #7 Skrevet 15. september 2006 Uff. da stakkers liten storesøster:-). Du skal se at det ordner seg nå...Godt hun er i trygge hender... og har en kjempesnill mamma, som kjøper masse is. Men mandler er ikke morro, har for mange år siden arbeidet på øre, nese halsavd (hjelp det var på 80-tallet:-)... og da husker jeg barna fikk ubegrensa og da mener jeg ubegrensa:-))) med is.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå