Gå til innhold

Det var ikke helt meningen, men jeg har byttet nick!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var bare inne på bim, lekte lite med min egen side. La inn barnas fødselsdatoer. Syntes det var gøy. Den regner ut hvor mange dager det er frem til bursdagen. Klåfingrig som jeg er så tenkte jeg.... Kan jo prøve å byte nick her inne da... Bare for morro skyll liksom... Hva skjer.... Jeg er ikke påske-06 her inne lengre...snyft, snyft....

Men liker Ronja veldig godt, da hun er en snill røverunge... Kanskje det er det jeg er????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det synes jeg passer svært så godt!!!! Thyra ble jo ikke født i påsken uansett ;-) Og du kunne godt gå for å være en røverdatter! Og SNILL ja!!!!

Skrevet

Tusen takk... Du er ikke så værst du heller:-)

Skrevet

Ronja65 er greit!

Alle her er enda så nye for meg at navnene sitter ikke helt. Enda!

Byttet nick selv for en liten stund siden. Kom plutselig på den gamle e-post-adressen min.

Skrevet

Ja, jeg bruker jo Lille Gumman og Gummelillan om hverandre jeg da. Veldig greit for da slipper jeg å konkurrere med Attpåklatten på den berømmelige listen ;-)

Skrevet

Oh ja... det er sån det er... påske-06, hun sto overalt:-)).

Skrevet

He..he... skal nok huske deg... det detter inn et svenskt uttrykk i ny og ne:) Men Svensk er nå faktisk et av de vakreste språk som finnes! Mye mer syngende en norsk....

Skrevet

Gratulerer med nytt nick :)

Jeg skvatt skikkelig - plutselig hadde hun derre nye Ronja65 svart på alle innleggene, he he...

Skrevet

Du er snill du...;-). Vi synes forresten norsk er et veldig flott spåk da:-)). Når ungene er i Sverige og snakker norsk til hverandre... så synes svenskene det er som musikk:-))

Kan huske når gullgutten gikk på sfo og jeg sa et eller annet pinlig..... Da ser han på kompisen sin og sier.... Du fårstår!!!..... mamman min hun er svensk hun:-)))

Har hatt perioder da jeg ikke snakker svorsk men svensk til barna.... Da bare himler de med øynene og sier.... Snakk norsk da modern....

Skrevet

Har en jentunge (22) i barselgruppa mi som er svensk... jeg blir helt fasinert når hun snakker...

Skrevet

Det var en periode på jobben da vi hadde veldig mye svenske vikarer - og fast ansatte - jeg måtte enkelte ganger ta meg ordentlig sammen for ikke å begynne å ta etter... Enkelte vakter på natten kunne jeg være den eneste norske.

Skrevet

Jeg var 21 år når jeg flyttet hit den første gangen... Da bodde jeg i Nordnorge dvs Harstad... der hadde jeg min morsomeste ungdomstid... Helt fantastisk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...