Zummi Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 La oss ta et tankeeksperiment. Dersom en mann tilbyr sine tjenester her inne for sexhungrige gravide damer som synes at de får alt for lite på hjemmebane. Vil det da bli like mye oppstuss om det som hvis en mann søker etter elskerinne fordi han blir avvist seksuelt av sin kone/samboer/kjæreste?
Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #2 Skrevet 15. september 2006 Like ille, synes jeg! Man kan la være å ha seg med andre enn den man er sammen med når et barn er på vei, det gjelder både mor og far...
MinteMorKine Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 for og være helt ærlig så syntes jeg det at hvis du vil/``MÅ`` ha en elsker/elskerinne så kjønner jeg ikke hvorfor man har en kjærste/samboer/man (kone) gjør det eller slutt, man er faktisk 2 i et forhold!!
Gjest Skrevet 8. november 2006 #5 Skrevet 8. november 2006 For å bli med på tanke-ekperimentet ditt: Bedre med han som tilbyr enn han som søker "fordi han får for lite på hjemmebane". Han som tilbyr er egoistisk, og ut i fra innlegget ditt har han heller ingen han trenger å ta hensyn til. Og har derfor "lov" til det, det er den gravide dama's ansvar å holde seg til mannen sin. Mens han som søker etter en elskerinne ER allerede i et forhold! Og i et forhold er man trofast og ærlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå