Gå til innhold

sexpartnere

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mange sexpartnere har dere hatt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rundt 30 stk...er 37 år...

Kunne tenkt meg å doble det tallet innen jeg sier hade ;-) Spørs om mannen min er enig...hihi... :-)

Skrevet

Nå kunne jeg satt i gang en skikkelig debatt her.......jeg er 34 år, debuterte når jeg var 13, og har (dessverre) rukket å ha langt over 50-60 sexpartnere,mistet tellingen for mange år siden.

Jeg fikk bare ikke nok, var nok en liten nymfoman, har kun hatt to lange forhold, og jeg har aldri vært utro.

Sliter litt med det nå, så please ikke rakk ned på meg. Min dårlige sammvittighet er straff nok, tro meg.

Skrevet

Hei!

Jeg synes ikke du skal ha noen dårlig samvittighet for hvor mange sexpartnere du har hatt. Så lenge du ikke har såret noen med hensikt med din oppførsel (du har jo feks aldri vært utro) så ser jeg ingen grunn for det.

Synd du skal slite med det egentlig, med mindre du angrer? Eller er det andres holdninger til sånne ting som gjør at du sliter?

Det er jo det du har gjort tidligere på godt og vondt, som gjør deg til den personen du er i dag, husk det. Ingen har rett til å rakke ned på deg heller for det du har gjort med ditt liv :)

Jeg debuterte også tidlig, og har også mistet tellingen for lengst, ikke bare fordi det har blitt "noen" partnere, men også for at det er mange år siden jeg var singel og byttet partner ofte -og når man ikke tenker på ting så går de jo i glemmeboken :)

Skrevet

Tror ikke jeg angrer, har jo erfart masse, og hatt mange utrolige opplevelser, det er vel helst hva andre mener og snakker om bak ryggen min. Kommer fra et lite sted, som jeg flyttet fra før snart 10 år siden, men når jeg kommer dit med min nåværende samboer, føler jeg at de hvisker seg i mellom...stakkar gutt, vet han hva han har involvert seg med?!! Sikkert bare en dum tanke fra min side, men føler veldig på det.

Jeg har aldri såret noen, har vært klar når jeg har hatt en ny sexpartner, at det er kun sex jeg har vært ute etter, ikke noe mer, og det har stort sett blitt tatt i mot ganske bra, det er jo det de fleste gutter er ute etter, bare ett "nypp" for en natt, hi hi.

Men jeg trives med min nye rolige tilværelse, som samboer og snart mamma, savner litt mer action og spenning innimellom, men jeg har jo hatt den delen, og vet jo at det ikke er all verden å hungre etter, ville ikke byttet bort min nåværende tilværelse for alt i verden.

Godt å høre vims-74 at det finnes flere av oss der ute;)

Skrevet

Jeg har hatt TO...! Det er nesten som om jeg syns det er litt flaut å si det, det er jo så mange andre som har hatt så mange flere enn det. Men jeg vil jo absolutt ikke ha noen andre enn han jeg er sammen med nå. Er det lite å bare ha hatt sex med to? Er 25 år.

Skrevet

Veldig jentete å ha dårlig samvittighet for det!

Vær heller litt stolt! Tipper du var det før....

Sjølv hugsar eg ikkje kor mange eg har hatt, rakk ikkje så mange som du, men byrja seinare... 21 trur eg. Ikkje alle var bra, ikkje alle eg er stolt av. Har blitt såra, og har sikkert såra nokon. Kan ein ungå det?

Skrevet

Jepp litt lite, men ikkje alle kan trekke gjennomsnittet opp.

Skrevet

Har INGENTING å si hvor mange du har hatt el ikke...Har du funnet den rette, og bare hatt sex med to...vel,så er det flott!! Man får ikke erfaring f.eks.ettersom hvor mange sexpartnere man har hatt.Erfaringen får man sammen med en fast partner over lengre tid... Og skulle nå målet være å ha flest mulig?Tror ikke det...det er noe noen har misforstått...f.eks de som vokser opp i dag... Skal være stolt synes jeg! Selv er jeg 26 og har hatt sex med 10stk... og noen av de angrer jeg på...kunne godt vært foruten.Nå har jeg mannen i mitt liv, og synes det er topp at han er den eneste for resten av mitt liv.

Skrevet

Jeg har bare hatt sex med mannen min, jeg. Vi ble sammen da jeg var 17 år. Nå nærmer jeg meg 25.

Skrevet

Tror nok du med god samvittighet kan overse disse smålige menneskene som ikke har annet å gjøre enn å snakke om hva du (eller andre) gjør på soverommet!

Jeg har noen av de samme erfaringene,og synes det er ganske latterlig hva folk kan få seg til å snakke om -kanskje de egentlig bare er misunnelige på at noen faktisk tør å leve ut sitt seksualliv? :)

Urettferdig at vi damene skal få så fort dårlig rykte i forhold til mannfolka synes jeg.

Nei, ikke bry deg om det, du har fått dine opplevelser og vet jo hva det vil si, og er likevel fornøyd med det du har nå :)

Skrevet

Hm.. jeg har kun hatt to jeg også... er straks 24 år. Vært sammen med sambon i 5 år.. og hadde en før han da..

Skrevet

jeg har hatt 10 stk og er 23 år. eneste erfaringen jeg har med det er at det er ikke noe for meg, og at men i lengden føler seg tom og ensom innvendig. men jeg er glad jeg har den erfaringen - nå er jeg ikke lenger nysgjerrig på det området, og vet at jeg har det supert med han jeg nå har slått meg til ro med. at gresset er ikke grønnere på andre siden - bare annerledes, både positivt og negativt. før jeg hadde "så mange" sexpartnere var jeg nysgjerrig - det var spennende. til slutt ble det kjedelig - det samme hele tiden. elsker livet mitt nå - og er kjempeglad for erfaringa mi som er med på å gjøre at jeg nå trives så godt som jeg gjør ;) fordi nå VET jeg.

• 2 uker senere...
Skrevet

24 år, har hatt rundt 35. 3 damer, 32 menn. og jeg har NYTT hver og en av dem, og de har nytt meg. angrer ingen, men har to jeg gjerne skulle fått kjent litt mer på mens jeg ennå var singel... ;)

ellers har jeg hatt en firkant/partnerbytte med min kjære, og det funket vel ok. med de rette folkene ville det vært helt fantastisk!

Skrevet

Det har vel ingenting å si hvor mange partnere man har hatt? Jeg tror virkelig ikke det har noen sammenheng med hvor glad man er i sex heller jeg da... :)

Jeg har hatt 5, fire lange forhold og en fucking good friend (som det aldri ble noe bra sex med fordi jeg ikke følte noe mer enn vennskap for ham, men... var desperat! hehe..)

Jeg føler meg veldig heldig som traff en fantastisk, kåt og snill jevnaldrene gutt da jeg var 15 år. Han gav meg en fantastisk debut, masse kjærlighet og den deilige følelsen av at kvinnekroppen er et dyrebart tempel. Sexen med ham var jo ikke like bra som med ham jeg har nå, men til å være så unge så tror jeg virkelig vi hadde det fantastisk! Litt skyldige og uskyldige på samme tid. (jeg tror ikke det er så mange 15åringer som får orgasme 3. gangen hun har sex...)

Før jeg traff min nåværende partner var jeg innom både en klassisk Casanova (som kunne masse spennende triks) og en fyr med enorm penis. hehe...

Første gang jeg hadde sex med typen jeg har nå kjente jeg med en gang at det kom til å bli oss for alltid! :) Allerede da han gav meg første støtet kjente jeg at det holdt på å gå for meg. Det var som om han passet PERFEKT inni meg. Han er drømmetypen seksuellt (for meg), med ca. 70 eks-partnere og massevis av erfaring som jeg kan nære av. Tør påstå at vi har et fantastisk sex liv. Perfekt for meg i alle fall... vi har sex ca 2 ganger om dagen (noen ganger mer, men sjelden mindre) og han gir meg orgasme nesten hver gang. Og, det viktigste: vi tenner på akkurat de samme tingene. :)

Jeg vil ikke dømme de som har hatt mange partnere, men jeg tror 5 var et bra tall for meg. Hadde ikke trengt dèt en gang... Jeg vil heller gi alt til noen få og ha tid til å utvikle meg seksuelt med dem, enn å gi litt til mange. Samtidig elsker jeg jo at kjæresten min har ligget med så mange. One night stands er ikke noe for meg, men jeg blir veldig kåt når typen forteller om dem! :)

Skrevet

50 - 60 partnere synest jeg er!! Ja alt for mye...

Tanken på hvor mange kuker og fitter personen har vert borti gjør meg kvalm...

Skrevet

Hvorfor det? Jeg har møtt hvertfall.... 20 av jentene han har hatt, og de er søte jenter alle sammen. :) Ikke noe ekkelt med dem! Fire av jentene er i den gamle vennegjengen hans, så de har jeg blitt godt kjent med når vi er på besøk i hans hjemby. Kjempekoselige jenter alle 4. Skjønner ham godt jeg! :)

En vagina er jo bare en vagina, ikke noe eklere enn å kline synes jeg! Man har fler bakterier i munnen... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...