Gå til innhold

Lillesnulder er våken...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, så kan lillesnulder ta over dibbinga!!! ;-)

Sov godt da mamman!

Skrevet

Du Attpåklatten-), sa ikke du nettopp at du skulle legge deg - og så er du her ennå c",)?

Jeg tør ikke legge med, for hver eneste kveld i det siste har hun våknet AKKURAT når jeg legger hodet på puta. Så hvis jeg blir her, lærer hun kanskje å sove natta gjennom?

Skrevet

Jo, det stemmer det! Men jeg er altså ikke her jeg;-)

Skrevet

Nuvel!

Jeg kan godt si godt natt flere ganger jeg.

Det er jo sånn når man har små barn også, så den treninga er det vel flere som har. Men du vet, det noe med "skal bare"....

Skrevet

Har du sett Nemo, der hvor Nemo og Dori blir stoppet av Brusk, den derre DIGRE haien, som sier hva gjør dere togodbitene så sent ute og så sier (det var forresten faren til Nemo) at ingenting, vi ække ute engang vi!

Skrevet

Natta Snulder. Håper lillesnulder ser at sola har gått ned.

Skrevet

Oi, nå går je tom for strøm - da blir det natta her også! Sov godt!

Skrevet

Min lille var dettopp våken også, men med en god porsjon pupp holder det nok noen timer til igjen ;-) Burde jo sikkert ha lagt meg jeg også da, men jeg skal bare...

Skrevet

Leonora er jo bare sååå nydelig, med sitt skjønne smil:-).

Hilsen en påske som byttet nick

Skrevet

Takk skal du ha. Sondre er en heldig gutt som får møte våre flotte jenter, vet du ;-)

Skrevet

Har det ikke helt klart for meg ennå: Hører dere til Follogjengen eller Asker&Bærumsfruene?

Skrevet

Ja, dette er jo nesten vanskeligere enn å finne ut av A og B-gjengen for politiet dette ;-) Vi er da gjengen som du jo da geografisk hører sammen med. Påske/Ronja fra Asker og jeg fra Bærum, nærmere bestemt Jar. Hvor bor du da Trollmora?

Skrevet

I Sandvika. Det er jo rett på grensen til Asker så hvis du bor i Bærum øst så blir jo det midt mellom!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...