Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. september 2006 #2 Skrevet 14. september 2006 Ja, så kan lillesnulder ta over dibbinga!!! ;-) Sov godt da mamman!
Reveenka Skrevet 14. september 2006 #3 Skrevet 14. september 2006 Du Attpåklatten-), sa ikke du nettopp at du skulle legge deg - og så er du her ennå c",)? Jeg tør ikke legge med, for hver eneste kveld i det siste har hun våknet AKKURAT når jeg legger hodet på puta. Så hvis jeg blir her, lærer hun kanskje å sove natta gjennom?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. september 2006 #4 Skrevet 14. september 2006 Jo, det stemmer det! Men jeg er altså ikke her jeg;-)
Trollmora Skrevet 14. september 2006 #5 Skrevet 14. september 2006 Nuvel! Jeg kan godt si godt natt flere ganger jeg. Det er jo sånn når man har små barn også, så den treninga er det vel flere som har. Men du vet, det noe med "skal bare"....
Reveenka Skrevet 14. september 2006 #6 Skrevet 14. september 2006 Har du sett Nemo, der hvor Nemo og Dori blir stoppet av Brusk, den derre DIGRE haien, som sier hva gjør dere togodbitene så sent ute og så sier (det var forresten faren til Nemo) at ingenting, vi ække ute engang vi!
Trollmora Skrevet 14. september 2006 #7 Skrevet 14. september 2006 Natta Snulder. Håper lillesnulder ser at sola har gått ned.
Reveenka Skrevet 14. september 2006 #8 Skrevet 14. september 2006 Oi, nå går je tom for strøm - da blir det natta her også! Sov godt!
Gummelillan Skrevet 14. september 2006 #10 Skrevet 14. september 2006 Min lille var dettopp våken også, men med en god porsjon pupp holder det nok noen timer til igjen ;-) Burde jo sikkert ha lagt meg jeg også da, men jeg skal bare...
Ronja65 Skrevet 14. september 2006 #11 Skrevet 14. september 2006 Leonora er jo bare sååå nydelig, med sitt skjønne smil:-). Hilsen en påske som byttet nick
Gummelillan Skrevet 14. september 2006 #12 Skrevet 14. september 2006 Takk skal du ha. Sondre er en heldig gutt som får møte våre flotte jenter, vet du ;-)
Trollmora Skrevet 14. september 2006 #13 Skrevet 14. september 2006 Har det ikke helt klart for meg ennå: Hører dere til Follogjengen eller Asker&Bærumsfruene?
Gummelillan Skrevet 14. september 2006 #14 Skrevet 14. september 2006 Ja, dette er jo nesten vanskeligere enn å finne ut av A og B-gjengen for politiet dette ;-) Vi er da gjengen som du jo da geografisk hører sammen med. Påske/Ronja fra Asker og jeg fra Bærum, nærmere bestemt Jar. Hvor bor du da Trollmora?
Trollmora Skrevet 14. september 2006 #15 Skrevet 14. september 2006 I Sandvika. Det er jo rett på grensen til Asker så hvis du bor i Bærum øst så blir jo det midt mellom!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå