Gå til innhold

Flink pike!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har savnet meg...? Jeg har vært bare sååå flink i dag. Innså da jeg våknet i dag at jeg hadde en travel dag foran meg dersom jeg skulle rekke all ryddingen jeg hadde satt meg som mål før vaskedama kommer i morgen. Påla meg selv derfor forbud mot å dibbe før jeg var ferdig!

Så i dag har jeg kjørt unger til barnehage og skole, tatt eldstejenta til legen, arrangert en forelesning på jobb, vært på kjempekoselig barseltreff, laget middag, hentet ungene og sliten mann, vasket vinduene, lagt ungene, handlet inn til helga, strøket siste haugen med klær og rydda litt i huset. Har nå bare igjen å rydde på plass alle klærne (bare det er jo en jobb i seg selv, men..) og puh... så er det klart for helgevask her også ;-) Må jobbe litt i morgen også, men tenk, når jeg kommer hjem i morgen sånn ved lunchtider har jeg da strøkent hus (..så lenge det varer!)

Men nå gleder jeg meg til å se hva dere har gjort i dag da!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har:-)

Kom sent inn her idag jeg også, vi holder jo på med vårt:-)

Men maken til tett program som du har hatt idag, ble helt andpusten av å lese om det jeg;-)

Er i ferd med å gå til sengs jeg, har en film jeg skal se, og siden dagene er fylt med ting og gjøremål, så må jo natten tas i bruk til denslags:-)

Ha en fin kveld videre her inne;-)

Nattinatt!

Skrevet

Du er dypt savnet! Jeg kom nettopp på selv og leser, klikker og skriver som en tulling for å henge med i svingene her...

Skrevet

Har nok ikke rukket det programmet ditt siden jeg måtte sove noen timer. MEN-vaskehjelpa kom kl halv 2, og da var det meste ryddet.

Hentet barna, lagde middag og gikk på kaffebesøk til naboen, kveldsmat og legging av barna. Liten prat med Mannen før jeg atter dro på jobb.

Imponerende hvor mye energi du har hatt i dag, så jeg er enig med deg: Flink pike :o)

Skrevet

Jeg er altså mektig imponert av den strykingen din - jeg stryker til festdager, jeg: 17mai, julaften og dåp/konfirmasjon.... og kanskje en og annen sjelden gang innimellom.

Jeg har vært dokkingstasjon for et par småttiser fra bhg i dag; det har vært planleggingsdag - og hentet på skolen, lest lekser med 2,klassingen, handlet, laget middag, brettet sammen klær(hmmm, kom ikke så langt med det desverre), ryddet og støvsugd(min vaskedame har desverre sluttet, snufs), lagt barn - og vært på hurperace med noen venninner!

Skrevet

Guuu hva flink du har vært.... Jeg har gjort ingenting... bare vært hjemme med en febersyk sønn, som har vært pigg nokk til pc spilling... Ikke støvsugd en gang:-(

Ikke rart at dere ikke fått være her på besøk enda:-)))

Men jeg har klart og bli valgt som klassekontakt for 10 klasse. Så her skal arrangeres nyttårsball...:-))

Skrevet

Godt å høre at en har vært savnet og at det er flere flinke piker her ;-)

Dagen har vært litt strevsom ja. Kom meg ikke i seng før nærmere to i går natt og da er man ikke særlig pigg når 2-åringen tørner ut rett etter 6! Men det var jo på høy tid at jeg ble litt effektiv også da. Har jo omtrent bare dibbet hele uka (med sambo bortreist har jeg jo hat fri tilgang til laptop og ingen mann som har blitt sjalu på dere ;-))

Men hovedårsaken til den særdeles effektive dagen var jo at sambo da var helt utslitt da han kom hjem og derfor ikke kunne bistå stort... De hadde visst hatt en festmiddag som varte til langt på natt i går og så gikk flyet hans så tidlig i dag... Hmrfp! Stakkars liten, NOT Vel, i stedet for å bli sur blir jeg da bare enda mer effektiv ;-) For da får han bare sååå dårlig samvittighet og blir ekstra gavmild mot sin lille gumman...

Skrevet

Staakkkers... Det er ikke alltid våre kjære menn klarer!!!!... tøff om kvelden, tøff om morra prinsippet og i hvertfall ikke tøff om ny kveld etter en hyggelig kveld natt prinsippet...

Men det er noe vi kvinner er gode på....eller??

Godt vi har dib:-))

Skrevet

Jeg er nå mest effektiv når jeg er sur jeg da! Da finner jeg en gammel utslitt tannbørste og fyker på alle kriker og kroker på badet og kjøkkenet.... Bedre enn å slippe ut all dampen og alle de ironiske kommentarene jeg veit bygger seg opp innvendig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...