Sunniva- og Majamamma Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 Har UL-termin 4. november, men menstermin 10. november. Har ikke kjent snurten til kynnere e.l. På UL i uke 29 og 31 var babyen 4% under gjennomsnittet, noe som tilsvarer ei ukes tid i følge JM. Så når dataen sier "du har 51 dager igjen blabla" så tenker jeg: ja, særlig :-( Fikk for øvrig fire dager før tida sist, men det har vel ikke noe å si, eller??? Er så innmari lei allerede.....
Gjest Skrevet 14. september 2006 #2 Skrevet 14. september 2006 Vel om en av terminene ikke er riktig er ikke jeg rette personen til å si, men jm jeg snakka med (om å være skikkelig lei...) mente at det som har innvirkning er om du fødte før/etter sist. (blir som regel tilnærmet likt hver gang) og om mora du fødte før etter (hvis hun og du har lik kroppsfasong..) så det er alltids en mulighet for at du føder før med tanke på sistemann:) JEg var heeeelt sikker på at jeg måtte føde før tia, mest ønsketenkning egentlig men etter å ha fått den beskjeden og veit at mamma gikk over tia alle gangene hun har fått barn har jeg gitt opp og kommer vel tilå gå over jeg og. Kjipe greier. Jeg ville ikke engang gå med på 40 uker og her sitter jeg og må antagelig gå enda mer!! Sur...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå