Gå til innhold

Tips om vinterlue?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips om skikkleg god vinterlue til barn på 2 år.?

Varm men pustende så hun ikke blir for varm, gjern "vanntett".

Trenger ikke se "flott" ut bare den er god!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kjøpt reimatec lue til vinteren. Den er "skygge" på slik at ikke regnet kommer rett i ansiktet og flis inni og vanntett. Tror vi kommer til å bli fornøyd med den.

Skrevet

Reima Tec sin hjelmlue med borrelås under tjakan er genial!!!!

Vottene er crap, dessverre.

Skrevet

Når du først skal kjøpe vinterlue ville jeg ha satset på en med hals.

Kjøpte Reima sin med hals i fjor og skal kjøpe en ny større i år. En vinterlue er så tykk at det skal noe til før den blir gjennomvåt, så sats heller på noe som puster. Ikke bra at de blir svett heller.

Skrevet

vi har kjøpt reima sin med flis/ull? inni, puster og er vanntett.

Kjøpte den med knyting/feste under haken, prøvde den med skygge på men den synest hun bare var irriterende. Likte troll sin med hals også men hun følte seg "innestengt" i den.

Reima vottene var tykke og vanskleg for små og bruke i lek, men troll sine var super gode...

Skrevet

Søren og.......jeg har kjøpt reimatec sine votter...er det de med glidelås du har, "Venter.nr2 :-)" ?

Skrevet

Jeg er fornøyd med både luer votter og dress i Reima Tec. Syns vottene er passe myke og gode. Og beste av alt: de tåler det meste før de blir bløte. Syns troll sine lekker fortere selv om, ja, de er mye mykere. Smak og behag :)

Skrevet

Dei med vanntett glidelås vi har ja, og har brukt dei i regn uten at dei er blitt våte så tåler nok en del før dei blir våte ja... Med reima sine på fikk hun ikke tak i lekene skikkleg, og vart bare sint på hele votten:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...