Dano Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 Tok over 30 minutt, men han sovna kl 21 og sover enda, har aldri skjedd før. Håper bare han sover i natt også , og vi ikke får reprise på natta vi hadde i går,:-( Krysser fingrene
Molait Skrevet 14. september 2006 #2 Skrevet 14. september 2006 Gammel er han da? Deilig å få tilbake litt av kvelden tenker jeg:) Får håpe dere får en rolig natt.
Dano Skrevet 14. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2006 hehe glemte å skrive alderen, hihi...han er 4 mnd.... Ja vi krysser alt vi har her..
Molait Skrevet 14. september 2006 #4 Skrevet 14. september 2006 Ja alderen var jo litt viktig her. Stor forskjell på 2 uker og 11 mnd Min er bare 3 uker. Har endelig begynt å kunne roe seg selv. Digg. Kan legge ham i kurven og så roer han seg selv eller med smokk. (ikke på kvelden ennå riktignok men) I dag startet han natten kl 21 og ikke 23-24 som han pleier, så ligger nå med ganske full bleie og masse klær:) Får skifte bleie mens han sover og la ham sove i bodyn tenker jeg. Er han veldig urolig om natten? Og hva var det i går natt? Min første fikk sin første tann da han var 4 mnd. Kanskje det er derfor din er urolig om natten nå?
Dano Skrevet 14. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 14. september 2006 aner ikke hva som gjorde det i natt, han pleier å sovne igjen etter pupp på nettene, men nå våkner han plutselig mange ganger i løpet av natta og skal ha mat. og sovner ikke igjen. Men i går var første gang han sovnet ved 21 tiden og ikke 24-01 da. Han er utrolig kavete, må dyte smokken 70 ganger minst før han roer seg når han skal sove. Kaver og kaver og kaver, og nesten sovner, så gnir seg i øynene og kaver og ut med smokken.. Blir helt stressa selv jeg.:-( Ja han har spist på fingrene og sikla i 1,5 mnd nå, men kjenner fortsatt ingen kuler.... merkelig det der
snull Skrevet 15. september 2006 #6 Skrevet 15. september 2006 Detter høres AKKURAT ut som mi lille pia på 4 mnd!!!!! Kaving,kavin,kaving...og utmedsmokken,utmedsmokken,ogutmedsmokken
Dano Skrevet 15. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 15. september 2006 hehe snull, godt vi er fler, skjønner ikke hvorfor de ikke bare kan sove :-) Hadde jeg gjort, tenkt så deilig,, hehe
snull Skrevet 15. september 2006 #8 Skrevet 15. september 2006 Ja, det er jo i utgangspunktet ganske enkelt..bare å lukke øynene, men her virker det av og til som om hun må kjempe seg i søvn...blir helt svett av å se på !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå