Gå til innhold

sovnet i senga uten byssing for første gang i dag..:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok over 30 minutt, men han sovna kl 21 og sover enda, har aldri skjedd før.

Håper bare han sover i natt også , og vi ikke får reprise på natta vi hadde i går,:-(

Krysser fingrene

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gammel er han da?

Deilig å få tilbake litt av kvelden tenker jeg:) Får håpe dere får en rolig natt.

Skrevet

hehe glemte å skrive alderen, hihi...han er 4 mnd....

Ja vi krysser alt vi har her..

Skrevet

Ja alderen var jo litt viktig her. Stor forskjell på 2 uker og 11 mnd :)

Min er bare 3 uker. Har endelig begynt å kunne roe seg selv. Digg. Kan legge ham i kurven og så roer han seg selv eller med smokk. (ikke på kvelden ennå riktignok men)

I dag startet han natten kl 21 og ikke 23-24 som han pleier, så ligger nå med ganske full bleie og masse klær:) Får skifte bleie mens han sover og la ham sove i bodyn tenker jeg.

Er han veldig urolig om natten? Og hva var det i går natt? Min første fikk sin første tann da han var 4 mnd. Kanskje det er derfor din er urolig om natten nå?

Skrevet

aner ikke hva som gjorde det i natt, han pleier å sovne igjen etter pupp på nettene, men nå våkner han plutselig mange ganger i løpet av natta og skal ha mat. og sovner ikke igjen.

Men i går var første gang han sovnet ved 21 tiden og ikke 24-01 da.

Han er utrolig kavete, må dyte smokken 70 ganger minst før han roer seg når han skal sove.

Kaver og kaver og kaver, og nesten sovner, så gnir seg i øynene og kaver og ut med smokken..

Blir helt stressa selv jeg.:-(

Ja han har spist på fingrene og sikla i 1,5 mnd nå, men kjenner fortsatt ingen kuler.... merkelig det der

Skrevet

Detter høres AKKURAT ut som mi lille pia på 4 mnd!!!!!

Kaving,kavin,kaving...og utmedsmokken,utmedsmokken,ogutmedsmokken ;)

Skrevet

hehe snull, godt vi er fler, skjønner ikke hvorfor de ikke bare kan sove :-)

Hadde jeg gjort, tenkt så deilig,, hehe

Skrevet

Ja, det er jo i utgangspunktet ganske enkelt..bare å lukke øynene, men her virker det av og til som om hun må kjempe seg i søvn...blir helt svett av å se på !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...