Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 Hvordan håndtere uhøflige barn. sønnen min er slik at når vi er i middag selskaper raper han med boret og sier høy asj det liker jeg ikke, flaut, hvordan få han til å slutte har prøvd og snakt til ham og forklart at hvis han skjenner han må rape så må han gå ut på bade. er det noen han ikke liker kan han hviske det til meg å så skal jeg sørge får at det ikke komme på talerken osv har denne samtalene vær gang vi skal ut.han er 5 år
Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #2 Skrevet 15. september 2006 har desverre ikke så mye svar på det enda, for sønnen er bare 14mnd, men jeg råder deg til å se på tv2 på torsdager på barnevakten/nanny, masse gode tips å ta med seg der.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2006 #3 Skrevet 16. september 2006 Raper han for å være "morsom", eller fordi han må rape - om du skjønner forskjellen? Hos oss er det lov å rape ved bordet hvis man må, men da sier man unnskyld etterpå. Hvis de måtte gå på badet hver gang, ville det blitt mye flying fra bordet med tre unger... Etterhvert lærer man jo å være litt diskret... Æsj, jeg liker ikke sier vel alle unger, tror ikke du kan forvente at det blir borte enda, men etterhvert skjønner han selv at det er flaut. Vi pleier å si at det man ikke liker,legger man bare på kanten, eller lar være å spise opp. Men skjønner at det ikke er noe moro når det skjer borte hos andre eller ute. Syns ikke han er spesielt uhøflig som gjøre disse tingene, med mindre han gjør dem bevisst for å være vanskelig.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2006 #4 Skrevet 17. september 2006 Han gjøre både når han må og når han skal være løyen. Har prøvd og over se, hjelper ikke særlig mye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå