mammatilelias Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 Gutten min på 10mnd.har fått brannkopper.Men han vil ikke ta penicilinen.Kjøpte mixtur,men det er kansje bedre med tabeletter?Noen med råd for å gi penicilin???
-carina- Skrevet 14. september 2006 #2 Skrevet 14. september 2006 Kan du blande mixturen med noe? Eks. i saft... (Står kanskje noe om det i pakningsvedlegget?)
kezz Skrevet 14. september 2006 #3 Skrevet 14. september 2006 Eller bland det inn i et glass fruktpure..
mammatilelias Skrevet 14. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 14. september 2006 Prøvde det,men mixturen smakte kjempefælt,med en stygg ettersmak
Gjest Skrevet 14. september 2006 #5 Skrevet 14. september 2006 Da finnes det vel ikke noe annet å gjøre enn å helle det i ham.. Da går jeg ut ifra at du har sjekket om du kan få stikkpiller først.
mammatilelias Skrevet 14. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 14. september 2006 næi.må gjøre d i morgen.skal bestlle legetime igjen.d hadde vært lurt om d fantes i stikkpiller
Gunn og Gutta Skrevet 14. september 2006 #7 Skrevet 14. september 2006 Hei!! Jeg har sliti MYE med pencilin til gutten min, fordi det smaker drit!! Jeg spurte da etter stikkpiller og fikk beskjed om at det ikke fantes, p.g.a dårlig holdbarhet på pencilinet, men det finnes jo i andre tabletter, så du får høre med legen din. Jeg prøvde tabletter som jeg knuste å la oppå ett lite pizzastykke osv, men fant ut at det beste var å sprute det inn med sprøyte og ha ett glass med sterk saft klart rett etterpå. Klarte åsså å lure han med å ha det i sånn drikke med jordbærsmak!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå