Gå til innhold

Noen som ammer ennå?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Spent på om det er fler som ammer ennå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei. Det kunne aldri falle meg inn.

Skrevet

Jepp - men det er jo ikke mange dråpene igjen da. Og bare om morgenen.

Skrevet

jepp, men bare om morgenen her også... men om noen dager er det stopp, for alvor!! he he he

Skrevet

Ja, noen få dråper på morgenen...

Skrevet

Nei, men jeg synes det helt flott at du og andre gjør det.

Skrevet

Hva synes dere om å fortsette etter fylte 3 år da, på tide å slutte eller skal vi fortsette?

Skrevet

Personlig så syns jeg grensa går når de har fylt 2.. men det er da min mening:-)

 

 

Skrevet

Det er visstnok anbefalt til de blir 3-4 år!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...