Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 Spent på om det er fler som ammer ennå?
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #2 Skrevet 14. september 2006 nei. Det kunne aldri falle meg inn.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #3 Skrevet 14. september 2006 Jepp - men det er jo ikke mange dråpene igjen da. Og bare om morgenen.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #4 Skrevet 15. september 2006 jepp, men bare om morgenen her også... men om noen dager er det stopp, for alvor!! he he he
mammaen til Thomas Skrevet 15. september 2006 #5 Skrevet 15. september 2006 Ja, noen få dråper på morgenen...
Espoir Skrevet 15. september 2006 #6 Skrevet 15. september 2006 Nei, men jeg synes det helt flott at du og andre gjør det.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #7 Skrevet 15. september 2006 Hva synes dere om å fortsette etter fylte 3 år da, på tide å slutte eller skal vi fortsette?
Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #8 Skrevet 15. september 2006 Personlig så syns jeg grensa går når de har fylt 2.. men det er da min mening:-)
Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #9 Skrevet 15. september 2006 Det er visstnok anbefalt til de blir 3-4 år!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå