MammaTilTo&Spire=) Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 Her er historien; Ifjor høst begynte jeg på sykepleiestudiet og fødte en baby desember 2005. Har hatt et års permisjon og begynner på igjen der jeg slapp, altså i november i år, så har så langt bare fått med meg nesten ett halvår. Nå er gullungen blitt 9 mnd og igår fant jeg ut at jeg er gravid IGJEN! Jeg føler et helt totalt kaos i hodet, jeg er i sjokk. Samboeren min ble glad og vil gjerne ha denne lille babyen som såvidt har begynt å vokse, er ca 4 uker på vei... Men jeg strider fælt med spørsmålet om å beholde den.. Jeg har altså 2 og ett halvt år igjen på en 3 årig utdanning som nok sikkert ikke er så lett å komme igjennom. Går det ann å klare dette med to små med ett og et halvt års mellomrom? Er det virkelig mulig? Vi leier leilighet og samboer har jobb. Hvis vi beholder barnet kommer han til å ta ut permisjon slik at jeg fortsatt kan studere... Men jeg har fortsatt 2 år igjen etter babyen blir født... Forestiller meg at det blir uuuutrolig harde år...Har noen gjort dette før? Fullført utdanning med to veldig små barn? Føler at det nesten er umulig å bestemme seg...
RPFP Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Hei... Jeg er 23 år og har 2 tette barn. Jeg hadde nettopp fullført 1. avd jus da jeg ble gravid med nr 1. Tok eksamen 2. avd 4 uker etter fødsel. Tok nå 3. avd eksamen 3 uker før jeg fødte nr 2. Suderer fortsatt. Vil bare si at alt er mulig med den riktige innstillingen og den rette partneren. Jo det har vært veldig hektisk. Jeg leser mens han sover, men det er verdt det. Er forhåpentligvis ferdig med 4. avd til våren, og hele studiet til neste jul. Lykke til. Dette klarer du hvis du virkelig vil... 21mnd mellom mine barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå