Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 Så mye godteriprat som det er her inne, så er det vel på tide å ta noen grep jenter! Her kommer et par oppskrifter på fettforbrennende drikker: Blåbærshake: 4 ss proteinpulver 3 dl lettmelk 125 g blåbær 1 ss juice Bland i mikser og ha i et par isbiter. Innhold ca 165 kalorier, 7 g proteiner, 31 g karbohydrater, 1 g fett Mango og soyashake: 150 ml soyamelk med kalsium 1 ts raspet ingefær 1/2 mango Bland i mikser og ha i et par isbiter. Innhold ca 130 kalorier, 7 g proteiner, 18 g karbohydrater, 4 g fett.
♥Snulder Skrevet 14. september 2006 #2 Skrevet 14. september 2006 Shake`s og smoothies er jo i tillegg kjempegodt. Jeg begynt med "livsstilsendring".... også kalt slanking.... i begynnelsen av juni. Da laget jeg div. fruktsmoothier hver kveld en periode. Faktisk en fin måte å få i ungene mengder av frukt også!
Karomamma Skrevet 14. september 2006 #3 Skrevet 14. september 2006 Smoothies er godt ja Snuppa er helt vill etter blåbær-smoothie. Men... fettet forbrennes vel ikke akkurat kjappere ved inntak av drikken? Det er bare lite fett i den. Eller er det noe jeg ikke har fått med meg?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 14. september 2006 Høyt inntak av proteiner virker inn på fettforbrenningen ja;-)
Karomamma Skrevet 14. september 2006 #5 Skrevet 14. september 2006 Oi, der ble jeg avslørt som en av de få damer som aldri har vært på slankekur!! Ikke det at det trengs en smule vekttap her, men det må jo være så usigelig kjedelig. Huttetu!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 14. september 2006 Det har ikke jeg heller:-) Prøvde en gang og det varte nøyaktig frem til lunsj, da var jeg sulten:-)))
Gummelillan Skrevet 14. september 2006 #7 Skrevet 14. september 2006 Oj, det fikk jeg lyst på nå. Men jeg tviler på at familen vil sette pris på at jeg skrur på blenderen nå midt på natta ;-) Og disse ingrediensene er nå ikke akkurat hva jeg har i skapet fra før da...? Proteinpulver og soyamelk?? Hm, ikke mitt kjøleskap, nei. Hva bruker man sånt til da? Annet enn å lage disse shakene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå