Hjemmemamma_for_tiden Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 ................................ GUTTEPJOKK ......................... !!!!!! Er utrolig glad og fornøyd med at vi fant det ut til slutt, var ikke lett for den vesle lå med beina i kryss helt til jeg begynte å herje litt med magen. Da åpnet han villig på beina og avslørte seg ! Vi har en jente fra før, så det blir veldig stas med en av hvert kjønn. Gleder meg enda mer nå som jeg vet kjønnet... merkelig ! Elllers så alt fint ut, og terminen ble 19.februar som forventet. Nå skal jeg bare kose meg med de herlige sparkene og gjøre istand til den vesle lillebroren som melder sin ankomst i familien om noen måneder. Go natt jenter og sov godt ! Hilsen en overlykkelig...
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 15. september 2006 #2 Skrevet 15. september 2006 Så koselig da!!! Gratulerer med en lillebror i magen..!!!!!!! Jeg håper på å få samme meldingen på UL om 2.5 uke.. Vi har jente fra før, og jeg har så lyst på gutt denne gangen.. Men vi får se.. vi blir jo like glad i en jente.. Det hadde bare vært litt stas med en av hver. Og så er det så lite gutter i min familie.. Kos deg med magen og redebyggin! klem 15+4
Gjest Skrevet 15. september 2006 #3 Skrevet 15. september 2006 Dette blir kjempe gøy:D Gratulerer så mye. Alltid kjekkt med en av hver, å ekstra kjekkt at det ble en gutt siden den lille jenta de ønsket seg en lillebror
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå