Viva_oslo Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 Finnes det noen? Jeg har ei lita jente på snart to år, og kunne gjerne tenke meg å treffe flere i samme situasjon som meg. Selv er jeg 42, og koser meg veldig som alenemamma. Jeg ser at det av og til er Oslotreff for modne mødre, men det virker som om det bare er for dem som har perm med babyene sine, siden det alltid er på dagtid. Det passer jo ikke for meg som er i jobb. Men kanskje noen leser dette?
Karomamma Skrevet 14. september 2006 #2 Skrevet 14. september 2006 Hei! Jeg er ikke alenemamma, men vi bor nå i hvert fall på Rodeløkka med lillesnuppa som er 15, snart 16 mnd. Kanskje vi skulle ha et treff med modne mammaer og barnehagebarna våre en gang?
Gummelillan Skrevet 14. september 2006 #3 Skrevet 14. september 2006 Ikke alenemor jeg heller (nå i allfall...;-)) Men jeg har også 2-åring! Og baby på 5 mnd og 6 åring... Vi kunne jo ta et treff i Frognerparken når det nye lekestativet er på plass i oktober? Eventuelt et treff på lekestativet i Sofienbergparken?
strikkballen Skrevet 15. september 2006 #4 Skrevet 15. september 2006 Hei, hei - hyggelig at det er flere Oslo-mammaer her! Jeg er ikke alenemor, men har to små gutter, tre og et halvt og syv måneder. Skal begynne å jobbe selv om ikke så lenge (nov), og reise en del før det, så rekker ikke SÅ mange treffene selv fremover. Men hadde vært kjempehyggelig å treffe flere "godt voksne" damer i Oslo-området med småbarn.
love Skrevet 15. september 2006 #5 Skrevet 15. september 2006 Hei! Velkommen hit. Jeg er ikke alenemamma men jeg bor i Oslo med en datter på snart 3 år. Jeg jobber fullt å har heller ikke tid til noe treff på dagtid. Jeg hadde synes det var vel så hyggelig å treffes på kveldstid en gang med et glass vin og god mat. Men skjønner at alle ikke kan få det til. Hvis det er flere som jobber fullt kunne vi jo prøve å få til et treff en kveld. Noen flere som kunne tenke seg det?
strikkballen Skrevet 16. september 2006 #6 Skrevet 16. september 2006 Treff med vin og god mat en kveld høres helt supert ut! I'm in! Og gjerne på den nye lekeplassen i Frognerparken også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå