Trollmora Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 Nå er det tredje nattvakt på rad og endelig har jeg lært! I kveld har jeg med en pose med godteri. Blir jo litt rar i hodet av å lese om villris som substitutt for dessert eller andre godsaker. Skal vi jobbe litt for at Attpåklatten skal nå mot toppen av lista eller?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 14. september 2006 #2 Skrevet 14. september 2006 God vakt og god natt. På tide å gi seg her for i kveld
♥Snulder Skrevet 14. september 2006 #3 Skrevet 14. september 2006 Du bare måtte begynne med å nevne gotteri ja..... Og i kveld sitter gubben og gumler potetgull - det jeg liker nesten best her i verden... Minner dere om at jeg fortsatt er premenstruell og halvgretten.... og på slanker`n...
Karomamma Skrevet 14. september 2006 #4 Skrevet 14. september 2006 Ship ohoi! Jeg har det samme godteriet som i går, jeg. Det betyr IKKE at jeg ikke spiste noe i går, men har vært på Kiwi i dag og kjøpt to schwæææære røde Stratos og en pose lakrisbåter. Nam nam... *ler slemt igjen*
Trollmora Skrevet 14. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 14. september 2006 Si hva du vil om Kiwi, men godteri - det har de....
♥Snulder Skrevet 14. september 2006 #6 Skrevet 14. september 2006 Lakrisbåter liker jeg ikke så HA HA HA... Stratos nekter jeg å uttale meg om...
Karomamma Skrevet 14. september 2006 #7 Skrevet 14. september 2006 Ja, og på Kiwi kan du få pengene tilbake hvis godteriet ikke svarte til forventningene. Eller var det frukten kanskje?
Trollmora Skrevet 14. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 14. september 2006 Det spørs vel hva du kaller frukt? De selger jo endel fruktgodis da. Ligger det innenfor samme garantien?
Karomamma Skrevet 14. september 2006 #9 Skrevet 14. september 2006 Ja, det vedder jeg på! Må jo gjelde bringebær- og sitrondrops i alle fall... Kjapt, trygt og billig (hvilket reklamebyrå bruker de egentlig, huff)!
Ronja65 Skrevet 14. september 2006 #10 Skrevet 14. september 2006 Jeg har poppet popcorn, så nå er jeg kjempetørst...fordi jeg har spist opp alt sammen:-(
Gummelillan Skrevet 14. september 2006 #11 Skrevet 14. september 2006 Men du er jo flink jo!! Jeg burde egentlig vært på slanker'n jeg da. Har "meldt meg" på hos tirsdagsveierne på mammas kropp. Men det er jo også da det eneste jeg har gjort, for spising, både når det gjelder mat og godter, opprettholdes som før og da blir det liksom ikke så mye poeng med den veiinga da.... Nå i kveld kunne jeg ikke dy meg og kjøpte en pose med smågodt ;-) (Måtte jo det, for sambos evne til å kjøpe godter til sin kjære på tax-free var mangelfull! Kun en pose snickers!
Gummelillan Skrevet 14. september 2006 #13 Skrevet 14. september 2006 Så flink du er da. Etter gårsdagens fadeser tør jeg ikke prøve på det på en stund. Kanskje du kan arrangere kurs...? Eller burde jeg rett og slett få meg ny microbølgeovn...
Trollmora Skrevet 14. september 2006 Forfatter #14 Skrevet 14. september 2006 Ny micro gir ny popcorn. Sier seg selv det da. Omtrent det eneste man kan bruke den til da.
Gummelillan Skrevet 14. september 2006 #15 Skrevet 14. september 2006 Veldig flink til å sjokktine brød til matpakkene til ungene når jeg har glemt å ta ut brød også jeg da ;-) Men det er vel ikke så veldig avansert micro jeg trenger nei, men helst en som ikke brenner opp popcornet mitt da...
Ronja65 Skrevet 14. september 2006 #16 Skrevet 14. september 2006 Svensk som jeg er så har jeg kjøpt micro på IKEA:-))). Den fungerer kjempefint til popcorn.....:-)) Forresten sjokktiner også brød knallbra... hilsen en gammel påske
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå