Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA! Vi fikk en nydelig liten gutt i juli! 4. juli, hadde termin 25. juni, men vi kosa oss sånn så han ble litt lenger!

Skrevet

Hvor langt er deres gutter kommet?

Jenten vår har hele veien vært flink til å holde hodet, og løfter seg gogt når hun ligger på mage.

Hun smiler litt, men ikke mer en et par ganger daglig siden hun har mye luftsmerter. Jobber alltid med noe.

Litt gøy å sammenligne litt...

Skrevet

Jepp!

Verdens beste gutt kom til verden 20 juli!!! ;o)

Skrevet

Gutten vår løftet hodet (såvidt) allerede fra første uke... Nå holder han vel hodet i ett sekund, tenker jeg...

Han begynte å smile i forrige uke (7 uker gammel). 3-4 ganger i løpet av dagen er han våken, rolig og fornøyd. Da sitter jeg og "prater" med ham i ca 20 minutter, han "svarer" goo og rrrr og smiler stort! Fantastisk fint å høre!

For ca to uker siden oppdaget han uroen over stellebordet, og stirrer fasinert på den... Denne uka her oppdaget han TV for førtste gang og lå og stirret nesten ti minutter på musikkvideoer... :o)

Skrevet

PS. Legg ut denne her på juli-klubben også, da vel... :o)

Der har vi jo alle fått barn i juli! Og så får vi litt mer "liv" på den siden! :o)

Skrevet

Jenta mi kom 22. juli :)

Skrevet

Jenta vår ble født 23/7. Hun løftet hodet litt på sykehuset og har vært veldig sterk hele tiden. Nå holder hun det lenge. Når jeg legger henne på fanget og holder henne i hendene løfter hun seg selv så vidt opp.

Ellers smiler hun masse når jeg smiler/snakker/synger til henne og prøver å svare/synge meg. Lydene hennes er musikk i mammas ører:-)

Skrevet

Min lille gutt kom 22. juli. Hadde egentlig termin den 20. august, så han var nok litt utålmodig etter å komme ut ;-)

Skrevet

Gutten min kom 25 juli. Han har løftet hodet fra første dag, er begynt å komme med lyder, Goooo var hans første ord :)

Skrevet

Lillemor kom 23 juli, og alt er bare velstand:)

Synes hun utvikler mer og mer personlighet for hver dag, og denne uka trener hun visst litt på å være sinna...!

Hun er utrolig nysgjerrig og nekter å ligge i fanget i "ammestilling", hun krever å nesten sitte i fanget eller holdes med ansiktet ut mot rommet for å se mest mulig...! Og yndlingsprogrammet på tv er fotball, for da er skjermen så fin og grønn:)

Skrevet

jente 10. juli

første smil kom 5 uker gammel

Holder hodet lenge nå og smiler stort sett når vi prater til henne.

Skrevet

Jeg fikk verdens herligste gutt 14 juli. Nå smiler han hver gang han ser meg, og prater som bare det. Kjempe gøy!

Skrevet

Jeg fikk prinsessa mi 11. juli :) Koser oss som bare det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...