Gå til innhold

Til dere på baby på ca.7-8mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan stimulerer dere eller leker dere med barnet deres??

Min liker og stå, men kan ikke krabbe ennå. Han bare åler seg frem over. Er det noen som har noen ideer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jenta mi på 8 mnd.krabber nå, men før hun gjorde det så lekte vi mye med ball. Vi satt mot hverandre og sendte ballen mellom oss. Når ballen for forbi henne, så ålet hun seg etter. Nå krabber hun etter og sender ballen vegg i mellom. En morsom lek.

Jeg har også lekt mye med henne på golvet,stablet leker og revet de ned,synger,utforsker ulike leker osv. Bare fantasien som setter grenser. Hun har også en storesøster på 9 år som holder på mye med henne. Hun drev og krabbet foran henne tidligere for liksom å vise henne hvordan det skulle gjøres.... Å hun fikk det til!!!!!

Vet ikke om det var noe slikt du var på jakt etter, men håper du fikk noen tips!!!

Skrevet

Hei:)

Takk for svaret. Det med ballen var en god ide. Det har jeg ikke tenkt på. Det skal jeg jammen prøver imorgen. Ellers så synger jeg mye for lille mann og leker mye med han på gulvet. Men det er fint og hører hva andre gjør også:)

Skrevet

Her var det Brage's egen utforskertrang som fikk han mobil. Han heller krabber noe særlig (bare på mykt underlag som feks i senga eller på teppet under stuebordet, og han er 8,5mndr.Men han er en racer på åling. Jeg har ikke stressa med det heller. Har lekt masse med han på gulvet (så mye som kroppen min tillater, iallfall).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...