Gå til innhold

Såpe.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min elsker og bli sugd, men jeg synes det lukter og smaker GRUSOMT! Han påstår at det ikke går an å bruke såpe under forhuden, er det virkelig sant? Er det ikke det som er poenget med intimsåpe..? Jeg vil jo gjerne gjøre det for han, men det er jo ikke spesiellt ålreit når det bare byr meg imot, da.... Og hvordan skal jeg be han om å vaske seg bedre...??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er virkelig ikke sant. Er han sadist? Forventer at du skal suge vekk kukkosten hans? Nei, hadde ikke rørt den med tang om den ikke hadde vært rengjort ordentlig. Du må ikke la han få tråkke på deg på den måten. Du må ikke være så redd for å "såre" mannen din med at du ber han om å vaske den ordentlig. Hva er det han gjør mot deg??

Skrevet

Takk, det trengte jeg å høre. Jeg har nemlig ikke sugd noen andre før, derfor var jeg ikke sikker på om det "skulle være sånn". Men det skal det altså ikke. Ok, da skal jeg aldri mer suge "kukkost", hehe.

Skrevet

er det en skikkelig kukk, så tåler den salmiakk.., noe som virkelig trengs i hans tilfelle. Hilsn fra meg og si æsj, vask deg på kukken og at stanken kjennes helt hit.

-mann-

Skrevet

Tilby deg å vaske den for ham. Et deilig forspill...

Skrevet

Jeg har aldri vasket meg der nede, ikke i det hele tatt faktisk. Trodde ikke det var nødvendig??

Skrevet

Men i dag prøvde jeg såpe. Jeg har funnet en helt ny verden, men tror ikke jeg kommer til å bruke det hver måned for å si det sånn. Det er liksom ikke helt min greie med all den såpen. Jeg bruker ikke shampo heller fordi jeg er redd den skal tære på det lille håret jeg har igjen. Kanskje litt rart å tenke sånn, men der har dere meg i et nøtteskall. Jeg sliter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...