Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 Gutten vår er ti måneder nå, og på tide med ny bilstol. Det var da sambo sa at han hadde hørt noe om at vi kunne låne av forsikringsselskapet vårt. Noen som gjør det, dyrt, får du velge stol selv?
MintCondition Skrevet 14. september 2006 #2 Skrevet 14. september 2006 Vi skal gjøre det, når Guro vokser ut av den stolen hun har nå. Tror det koster 200,- pr. kvartal eller så? Da får du ny stol eller en som er helt renovert/som ny, når barnet trenger det. Den siste stolen er sånn som du kan ta av ryggen på, så blir det bare en sånn pute Denne får du til odel og eie Syns det virker som en grei deal jeg.
Trym og Brages mamma Skrevet 14. september 2006 #3 Skrevet 14. september 2006 Har ikke det enda, men har tenkt å kontakte de snart. For om du inngår leie avtale innen 1.oktober, så får du leie barnebilstol til kr 36,- år mnd i ett år (dette er halv pris).Har også vært reklame på tv om dette. Vet ikke ang valg, bare vet at du self kan velge mht alder/vekt. Men type, farge osv vet jeg ikke om. Har jo ikke snakket med de ennå...
-carina- Skrevet 15. september 2006 #4 Skrevet 15. september 2006 Sjekk www.if.no... ) Jeg vurderte dette selv, men valgte å ikke gjøre det. Fant ut at med den billigste avtalen deres ville jeg allikevel nesten ikke spare penger i forhold til å kjøpe seter. (Jeg satser på å få et barn til, slik at jeg kan bruke stolen to ganger...)
Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #5 Skrevet 15. september 2006 Vi leier stol fra IF. Får ikke velge stol selv nei, fikk tilsendt en. Den funker kjempefint på småturer, men er dårlig for små babyer å sove i på langtur. Men dette er den første stolen opp til 9 kg da. Mulig det blir bedre de andre stolene. Men er ikke 100% fornøyd nei....
prekæs Skrevet 15. september 2006 #6 Skrevet 15. september 2006 Vi leier. Betaler ca 75 kr pr mnd. Besafe Izi kid Ettellerannet.. Bakovervendt. Synes det var en grei måte å gjøre det på.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #7 Skrevet 15. september 2006 Skal dere betale 75 kr hele tiden. Dette må da på sikt bli dyrere enn å kjøpe. Vi hadde første setet nå i 1 år 75 kr * 12 mnd = 900 kr Så får du to unger og kan leie til samme pris blir det 1800 kr. -Vårt første sete kostet 1300 kr og dette skal vi bruke en gang til. Andre sete bruker du i ca.3 år 75 kr * 36 mnd = 2700 kr hvis du får det fortsatt til samme pris.* til to unger blir det 5400 kr Vi kjøpte best i test sete på salg til 2498 kr og skal bruke dette til 2 unger. Siste setet bruker du så lenge de skal ha det og jeg er ikke sikker enda på hva dette koster enda.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #8 Skrevet 15. september 2006 Det er vel bedre å kjøpe selv. Kjøpe når det er salg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå