Gå til innhold

Gleder meg til å flytte!!!!!!

mamma søker barn-har fått 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg igrunn fått nok!!! Vi bor i blokk (holder på å bygge hus)

Så det er mulig at hodet mitt spiller meg et puss, ikke vet jeg.

Naboen vegg i vegg har skiftet ut peisen i dag, og når de banker og slår i betong vegger så høres det godt.

De holdt på fra kl.0800 - 2005.

Kl. 2007 setter naboen over igang med å spille piano, og det høres ut som om jeg sitter i en konsertsal. Alt jeg ønsket etter at guttene var i seng, var litt stillhet. Er alene hjemme, så et ukeblad og dagens avis i stillhet er ikke å forakte. Men nei.. etter å ha spilt heismusikk i en time nå, så sluttet hun. Så fint tenkte jeg. Men neida, nå krangler de så busta fyker der oppe. Trodde ikke det var så lytt her jeg.

Må få med at de over er nyinnflyttet.

Men det er lov å krangle litt "lavere", ønsker ikke å vite alt om naboene

heller da. Det skal bli så deilig å flytte, så slipper jeg å hysje på guttene mine.

Ja dette ble et saklig innlegg, men dere forstår sikkert hva jeg mener.

HALLO DER OPPE!!!! VÆR STILLE!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff:) Skjønner godt at det blir deilig med eget hus! Men jeg får litt sånn der dårlig samvittighet når jeg hører om "konsertsalen" din.... Vi bor i enebolig, men leier ut en leilighet... sønnen vår spiller piano.... MEN han får ikke lov til å spille etter 19.30 han da! Akkurat nå så står leil. tom så da får han passe på å øve for resten av året!

Skrevet

Er ikke noe problem med litt pianospilling, men når det vanligvis varer hele kvelden da er det litt slitsomt.

Og i kveld er det bare avbrutt av høylytt krangling.

Går jo an å ta litt hensyn når man bor i blokk.

Har selv leid sokkel leilighet i yngre dager og da må man jo finne seg i at det faktisk er huseieren som bor oppe.

Så jeg tror ikke du skal ha dårlig samvittighet for det.

Skrevet

Jeg synes nå at det er en selvfølge at man prøver å ta hensyn til hverandre. Barns lek og skrål gjør meg ingenting, men jeg er enig i at høylydt voksen krangling er noe herk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...