mto2 Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 Trur guttungen har fått skarlagensfeber. Var til lege søndag og ho trudde ikkje det var det, heller at det var fjerde barnesykdom, men sidan crp viste 137 fekk han penicillin. Men sidan feberen varte varte 5 dagar og utslettet er framleis ikkje borte, og han har alle symptom på skarlagensfeber går eg ut frå at det er det. Får vel vite sikkert viss han byrjar flasse av i hender og føtter... Men ho skreiv ikkje kor lenge vi skulle behandle han med apocillin. Nokon som veit? Og nokon som veit kor lenge vi kan vente at utslettet varer? Og kor høgt er eigentleg crp 137?
2 søte små gutter Skrevet 15. september 2006 #2 Skrevet 15. september 2006 Du må gi hele kuren med penicillin, dvs alle tablettene i pakken hvis ikke legen har sagt noe annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå