Gå til innhold

Skarlagensfeber (samme som skravle)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Trur guttungen har fått skarlagensfeber. Var til lege søndag og ho trudde ikkje det var det, heller at det var fjerde barnesykdom, men sidan crp viste 137 fekk han penicillin. Men sidan feberen varte varte 5 dagar og utslettet er framleis ikkje borte, og han har alle symptom på skarlagensfeber går eg ut frå at det er det. Får vel vite sikkert viss han byrjar flasse av i hender og føtter... Men ho skreiv ikkje kor lenge vi skulle behandle han med apocillin. Nokon som veit? Og nokon som veit kor lenge vi kan vente at utslettet varer? Og kor høgt er eigentleg crp 137?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må gi hele kuren med penicillin, dvs alle tablettene i pakken hvis ikke legen har sagt noe annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...