Gå til innhold

Grønn og vannaktig bæsj, mange ganger per dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe er i gjære for han bæsjer i ett sett og har gjort det flere dager. Stompen er rød og det er nesten sår der, men det begynner å bli bedre. Bæsjen er som beskrevet i overskriften, men begynner å bli mer konsistens på den.

Noen som har ide om hva dette er? Han er ellers frisk og rask som vanlig og spiser og drikker som før. Vi har ikke gjort noen endringer i kostholdet, tror jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høyrest ikkje heilt bra ut. Trur du burde få sjekka det opp. Smør med masse zinksalve...klæsj på...

Skrevet

Kan det være noe i maten han har begynt å reagere på?

Skrevet

Muligens (hold dere borte fra melk og egg (og barnet gluten) i et par dager!) og se etter tannfrembrudd...

Skrevet

Er ikke det for tidlig å få 2-års jekslene nå? Iallfall skal du ha takk for det andre rådet. Med melk mener du morsmelk også?

Skrevet

Jeg husker jo ikke hvor gammelt barnet ditt er da, morsmelk er som regel greit (det hadde vært et problem for lenge siden ellers!). Hva er nytt, forresten, i kosten? Hva får han per dag...

Skrevet

Og hjørnetennene kommer før 2årsjekslene! De er som regel helt forferdelige...

Skrevet

Han er 18,5 måneder, glemte visst å skrive det i hovedinnlegget. Han har fått alle tennene bortsett fra 2-års jekslene. Har ikke reagert på denne måten når han har fått tenner tidligere selv om han har fått flere samtidig.

Hva som er annerledes i kostholdet? Muligens at vi bruker mer kjøtt og smør på skiva enn tidligere. Kan ikke komme på noe annet umiddelbart.

Skrevet

Da er han jo tidlig med tenna, da, og det kan godt være det!

Skrevet

Vi får se. Takk for svar. Må innrømme at da jeg så nicket ditt tenkte jeg at "ja, nå får jeg gode svar". Så vet du det. Du gir godt inntrykk!

Skrevet

Sånn har vi hatt det over ei uke nå.... Vi kan godt komme oppi 7 bæsjebleir pr dag, og det er slitsom. Nå er han rød og fæl på rompa.

Har tekt på om det er kumelk han reagerer på, han er 1 år, sæ vi har nettopp begunt med det.....

Ellers så har jeg hatt en mageinfeksjon, men tror ikke det er det med han.

Siste jeg kan tenke meg er tenner, for da blir de ofte løs i magen.

Tror det er ganske vanlig dette, men har desverre ingen råd utenom : .Sjekk bleia heeeeeele tiden, ha sinksalve på når han er rød, la han lufte rompa innimellom!

Klem, og lykke til

Skrevet

Har snakket med helsestasjonen som sier at det antakelig er en tarminfeksjon og at det kan ta 1-2 uker før det går over. Det er ikke farlig så sant han spiser og drikker og allmenntilstanden er god. Så da er det bare å smøre og lufte i vei og kjøpe inn godt med bleier!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...