Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Held på å bli sprø... Har så lyst til å gjere ting i lag med mannen min igjen, feks gå på kino og sånt...

Men...har ingen besteforeldre i nærheita, og ganske ny i nabolaget, så kjenner ingen tenåringar som kan sitte barnevakt. Og synst det er litt ekkelt å bruke vennar... "sparar" dei til det er krise på ein måte, så vi har jo hatt barnevakt, men ikkje for å gjere noko moro i lag...

Nokon andre som er i liknande situasjonen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn hadde jeg det et helt år! Det var grusomt!! Kjente ingen der hvor jeg bodde jeg kunne stole nok til at jeg kunne overlate tulla til dem... Så det ble et helt år UTEN å gjøre noe sammen uten å ha med tulle-mor.

Selv om vi har bodd "hjemme" nå i snart 1 år... så er det flaut å si, vi har ikke benyttet oss å gå ut alene akkurat så veldig mye.. Men så har vi ikke akkurat verdens mest ivrige besteforeldre til barnapassere... så det blir i nøden de blir spurt...

Skrevet

Han er 14 mnd no då...

Benyttar sjansen når vi er "heime", då har vi jo massevis av barnevakter...men hadde vore kjekt å gjere noko her og...ikkje så ofte vi er heime...

Skrevet

Veit godt hvordan du har det, vi har kun et par besteforeldre, og de bor langt unna. Jeg er innflytter og mannen min har ikke "barnevakt-venner"..

Så gutten vår har rukket å bli 21 mnd, og har hatt barnevakt 2 ganger i sitt liv. Den ene gangen var i dåpen hans, da kom dattera til en av gjestene og trillet i 2-3 timer for at vi skulle få litt fred.

Den andre gangen hadde vi samme jenta til å passe på i 2 timer på dagtid, og da reiste vi av alle ting i kirken for å delta på en konfirmasjon!

Det føltes helt feil for anti-religiøse meg å dra i kirken når vi endelig hadde fri...

Så joda, det er flere i samme situasjon som deg.

Det som berger oss er at vi er såpass "gamle" (32) at jeg føler meg ferdig med bylivet, dessuten så er vi veldig flinke til å være med på ting, da med gutten på slep. Han er forresten super til å være på reise, ferie, vennebesøk, grillkvelder osv. Sovner hvor som helst, og kan bare vekkes for å kjøre hjem, og sovner med en gang han treffer puta.

Skrevet

Føler veldig med deg! Sånn har vi hatt det i over 6 år,men nå flytter vi hjem igjen til familien. Gleder meg!!! :o)

Skrevet

det er ikkje akkurat å gå ut på byen eg saknar... og vi gjer ting kvar for oss og, så vi set ikkje heime kvar kveld. Men eg saknar å gjere ting i lag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...