Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 får jeg da ingenting eller kan jeg søke om at trygdekontoret betaler ...?
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #2 Skrevet 14. september 2006 du får bidrag uansett!,forskudd av TK tror jeg,minstebidrag da.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #3 Skrevet 14. september 2006 takk! hvor mye er minstebidraget da?? er midt i en seperasjon skjønner du...
Gjest Skrevet 14. september 2006 #5 Skrevet 14. september 2006 hei. er riktig at minstebidrag er 1250 kr...men er ikke sikkert du har rett på full forskuddtering. er ikke slik at man har rett på minstebidrag lengre. de går ut fra din lønn kontra hans... hvis du tjener over 200.000 ( er ikke helt sikker på dette beløpet, men er i allefall ikke langt unna) har du ikke rett på mer enn 75 eller 50 % avminstebidrag.. desverre er det blitt slik...
mammaen til Thomas Skrevet 15. september 2006 #6 Skrevet 15. september 2006 Dersom bidraget går gjennom trygdekontoret, og innkrevingssentralen kan du søke trygdekontoret om forskudd. Forskuddet blir behovsprøvd ut fra bla din inntekt og hvor mange barn du har. Dersom dere har privat bidrag, må dere kreve innkreving av bidraget gjennom innkrevingssentralen, før du kan søke forskudd.
Gjest marie-s Skrevet 15. september 2006 #7 Skrevet 15. september 2006 Faren til sønnen vår betalte nå bidrag selv om han "kun" hadde arbeidsledighetstrygd, husk at den blir beregnet ut i far hvor stor inntekt han har hatt før, så det er mulig han har bidragsevne selv om han er arbeidsledig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå