chri chri-83 Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 Hei! Holder på å strikke babyteppe som var i siste bladet til Gravid. Lurer i den sammenheng på hvordan jeg bytter nøste?
tasah Skrevet 14. september 2006 #2 Skrevet 14. september 2006 Mener du når du er ferdig med et nøste? Hvis det er det du mener så knytter du enden sammen med starten på neste nøste. Når du er ferdig med teppet så fester du alle endene ved å sy dem inn i maskene så de ikke viser.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #3 Skrevet 15. september 2006 eller så strikker du ut en pinne, men begynner ikke på en ny med siste rest av nøstet. begynn i stedet med det nye nøstet på neste pinne.. Jeg synes dette blir penere, spesielt hvis ikke teppet har noen "bakside". Utrolig dårlig forklart, men jeg regner med du skjønner hva jeg mener..
Gjest mphs Skrevet 15. september 2006 #4 Skrevet 15. september 2006 Ville ikke knytt trådene sammen. Jeg gjør som Anonym og begyner på nytt nøste i begynelsen av en omgang og så fester du alle trådene til slutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå