Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

gutten min har siste 2 dager bæsja veldi masse.. sikkert 10-12 ganga for dag.. lurere på ka de kan vere.. han virker for å vere frisk å rask ellers liksom.. kan de vere at han ikkje ha fått tenner enda? han e 7 mnd og 6 daga gammel..

 

veldi sår i rompa.. smøre me zinksalve ,men ingen bedring

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi bæsjet mye og ble sår i rumpa da hun fikk nye tenner, så det kan godt være det. Vi brukte aloe vera- salve og det gikk over dagen etter.

Skrevet

 

Vi bruker en salve som heter Inotyol og er veldig fornøyd med den. Fåes på apoteket.

Skrevet

obs obs:

 

Mildison er et kortison preparat.

Må ikke smøres rundt rumpehullet......

Skrevet

Hei!

Vår lille gutt fikk sår i rumpa fordi han ikke tålte pamers. Prøvde med zinksalve uten bedring. Helsesøster anbefalte Aseli sårsalve. Den gjorde rett og slett underverker og har alltid vært i hus siden. Anbefales!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...