martemaren Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 gutten min har siste 2 dager bæsja veldi masse.. sikkert 10-12 ganga for dag.. lurere på ka de kan vere.. han virker for å vere frisk å rask ellers liksom.. kan de vere at han ikkje ha fått tenner enda? han e 7 mnd og 6 daga gammel.. veldi sår i rompa.. smøre me zinksalve ,men ingen bedring
miss jones Skrevet 14. september 2006 #3 Skrevet 14. september 2006 Jenta mi bæsjet mye og ble sår i rumpa da hun fikk nye tenner, så det kan godt være det. Vi brukte aloe vera- salve og det gikk over dagen etter.
Kaksa Skrevet 14. september 2006 #4 Skrevet 14. september 2006 Vi bruker en salve som heter Inotyol og er veldig fornøyd med den. Fåes på apoteket.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #5 Skrevet 14. september 2006 obs obs: Mildison er et kortison preparat. Må ikke smøres rundt rumpehullet......
annengangsmor Skrevet 14. september 2006 #6 Skrevet 14. september 2006 POTETMEL er GENIALT!!!!!!!!!!! Jepp:-)
lurveliten Skrevet 14. september 2006 #7 Skrevet 14. september 2006 Hei! Vår lille gutt fikk sår i rumpa fordi han ikke tålte pamers. Prøvde med zinksalve uten bedring. Helsesøster anbefalte Aseli sårsalve. Den gjorde rett og slett underverker og har alltid vært i hus siden. Anbefales!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå