Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 Jeg har stor glede av å bli slikket og oppnår ofte lettere orgasme på denne måten enn med samleie. Vanligvis (når jeg ikke er gravid) gjør mannen min det nesten hver gang vi har sex, men jeg har inntrykk av at han nå vegrer seg litt for å gjøre. Frykter jo litt at han syns det er ekkelt pga den stoooooore magen min og vegrer meg for å ta det opp med ham. Hva skal jeg gjøre... ? Syns jo at det er så vanvittig deilig og har stort behov for det nå som vanlig samleie blir mer og mer slitsomt (puh!)
PrincessElisabeth Skrevet 14. september 2006 #2 Skrevet 14. september 2006 det er lenge siden min har gjort det også...gruer meg ikke, men synes dte er litt ubehagelig å si at jeg ønsker at han skla gjøre det..hvis det er slik at han ikke vil mener jeg... si du vil ha litt oppvarming, kanskje dere kan gjøre noe på hverandre samtidig(69 fungerer også på siden)
vims-74 Skrevet 14. september 2006 #3 Skrevet 14. september 2006 Å bli slikket er utrolig deilig! Siden han normalt gjør det ofte, kan det jo hende han vegrer seg av andre grunner enn magen din, kan jo ha mange grunner.. enkleste er nok å ta en prat om det og fortelle at du savner det -kan jo hende at han gjerne vil og?
baffy Skrevet 15. september 2006 #4 Skrevet 15. september 2006 En del menn vegrer seg jo for sex i svangerskapet av frykt for å skade barnet, men slikking er jo absolutt en trygg og god måte å tilfredsstille sin kjære på. Skjønner at sånt kan være litt dumt å snakke om, men sannsynligvis så ønsker han jo å gjøre det han kan for at du har det deilig.
Øyvind 38 Skrevet 15. september 2006 #5 Skrevet 15. september 2006 Jeg har opplevd at det kan smake litt anneledes i graviditeten. Litt stammere kansje. Kan jo være en årsak. Så kommer løsningen. Barber deg nedentil og bruk litt olje med smak. Det er godt for begge. Hvem klarer å stå i mot nybarbert mus ? Hvis du er så stor at du har vanskligheter med det gjøre det selv, så si til gubben at du ønsker å bli barbert, men klarer det ikke selv. Da er det duket for en spennende kveld garantert Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå