Ronja65 Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 Tråder som ikke fører til noe... Mat, godteri og babysvømming, snille og slemme menn/damer, sorger og gleder.....Måå innrømme at jeg gleder meg til logge meg på og sjekke siste nytt... Noen fler???:-))..
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 14. september 2006 #2 Skrevet 14. september 2006 Jepp! Bortsett fra at nå ble jeg nesten litt skuffa... Etter siste dagers aktivitetsnivå hadde jeg nå regna med at det ville ta sin tid å oppdatere meg etter at jeg har vært borte i hele dag... Først hos Moffi og spist nydelig pai med spinat, feta og purre/vårløk, med salat til og nydelige ristede solsikkefrø. Deretter tur i solen med Dream, Babyonboard og Moffi. Så babysvømming og deretter foreldremøte (eldstemann) hvor jeg selvfølgelig ikke klarte å holde kjeften min... Så når jeg til uka tropper av som klassekontakt for mellomsten, så er jeg nyvalgt i dag! Dagen har inneholdt mat, tur, slanking, kos, sosialt engasjement, baby, gulp... En skikkelig dibbe-dag egentlig... Men jeg har fremdeles IKKE spist godteri!!!! Poenget mitt var egentlig at; Jøss så stille det er her!!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. september 2006 #3 Skrevet 14. september 2006 Ja! Kom akkurat hjem fra nok en dag i Ekstrem oppussings-bransjen og er helt sjokkert over labert aktivitetsnivå her! Skulle tro de fleste hadde reist på ferie - hvilket hadde vært helt nydelig nå!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 14. september 2006 #4 Skrevet 14. september 2006 Kanskje noen pusser opp istedenfor å være her... Ikke vet jeg, men det er noen som stadig rykker nedover på lista...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 14. september 2006 #7 Skrevet 14. september 2006 Vi som ikke sover får prøve å holde stand da. Vil jo ikke at de som synes vi er gamle og kjedelige her inne skal få rett.
♥Snulder Skrevet 14. september 2006 #8 Skrevet 14. september 2006 Rart... men jeg føler meg hverken gammel eller kjedelig! Alle ungene gjør at jeg må holde koken! Klart jeg har mine dager hvor hverken Botox eller klesklyper ville gjort susen, men det bryr jeg meg mindre om:)
Ronja65 Skrevet 14. september 2006 Forfatter #9 Skrevet 14. september 2006 Bleee du også klassekontakt idag tonetroll????!!! Kom også akkurat hjem fra foreldremøte...Jeg sa ikke så mye... men hva skjer, klassekontakt ble jeg... så nå skal jeg være med å arrangere nyttårsball for 10 klasse:-)). Fast det kan jo bli ganske koselig det da... Har også et styreverv i friidretten.... De er noe med oss gamle modne mammaer??
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 14. september 2006 #10 Skrevet 14. september 2006 Det var ment som ironi, av og til dukker det opp noen her som er ca. 18 år og bedyrer at de skal i hvertfall ikke sette barn til verden når de nærmer seg 30år. Har de ikke fått alle de barna de skal ha før de har fylt 23 så kan det være. Og de synes at vi som henger her er så gamle, at hvis du sier at du ble født rett etter at dinosaurusene døde så tror de på deg.
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 14. september 2006 #11 Skrevet 14. september 2006 Nyttårsball for alle, avgangsball for tiende og klasseturplanlegging for neste år...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 14. september 2006 #12 Skrevet 14. september 2006 Du sier noe, jeg ble visst foreldre kontakt i bhg. forrige uke.
Trollmora Skrevet 14. september 2006 #13 Skrevet 14. september 2006 Må bare si noe. Tirsdag har vi svømming med barna. Eldste er ferdig kl 1830 og Lille Snupp ferdig 19.00. Stressa hjem til mannen som skulle legge eldstemann og være klar til å hoppe i bilen for å dra på foreldremøte når vi jentene kom hjem. Etter 5 minutter ringer han. "Her er det ingen, er du sikker på at det var her møtet skulle være?" (To forskjellige avd i barnehagen vår) Intens leting etter mappa med info fra barnehagen: FEIL DATO. Jaja, det blir vel ny stresskveld på tirsdagen da )
♥Snulder Skrevet 14. september 2006 #14 Skrevet 14. september 2006 Jeg unngikk det sist uke... ved å skylde på at jeg har baby...igjen hahahaha... De som kjenner meg bare rister på hue--- de har jo knapt sett meg UTEN baby!
Karomamma Skrevet 14. september 2006 #15 Skrevet 14. september 2006 Ja, det er koselig her inne!! Synes jeg også!
Gummelillan Skrevet 14. september 2006 #16 Skrevet 14. september 2006 Ja, etter en noe strevsom dag nyter jeg nå stillheten i heimen og koser meg glugg ihjæl med å lese innleggene fra i dag ;-) Selv om det ser ut som om alle nå skal legge seg??? Er styggt redd for at når dere våkner i morgen er hele skjermen full av nicket mitt igjen...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. september 2006 #18 Skrevet 14. september 2006 Ihvertfall ikke mitt;-) NATTA jenter!!!
Trollmora Skrevet 14. september 2006 #19 Skrevet 14. september 2006 Eller mitt! Skjønte at jeg måtte gjøre noe annet i natt (som var) da jeg ikke så noen andre nick enn mitt eget på høyre-siden....
Ronja65 Skrevet 14. september 2006 Forfatter #20 Skrevet 14. september 2006 Ikke gå i seng enda da attpåklatten....Det er så koselig og ha deg her:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå