Gjest Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 er det vanlig å føle litt sånn press nedover når dere er tisser? når jeg setter meg ned på do for å tisse ( bare da egentlig) så føles det som at hele livmoren presses ned? skla det være sånn på denne tiden i svangerskapet? har tidligere hvert plaget meg sterke kynnere og nedpress og dette har jeg jo litt enda, nedpress når jeg går masse å sånn, så jeg tenkte liksomom det er sånn det føles når livmorhalsen kostes eller noe da, litt redd det skjer noe der nede som ikke skal skje helt enda da.. er i uke 32... noen som kjenner seg igjen? evt noen av dere som har hvert gjennom modingsprøsses før og vet hvordan det kjennes ut...
Tess30 Skrevet 14. september 2006 #2 Skrevet 14. september 2006 sånn har æ åsså det av og tell....Vet ikkje koffør det e sånn....Har ikkje spurt jm enda...
Elvis_79 Skrevet 14. september 2006 #3 Skrevet 14. september 2006 Jeg hade kraftige kynnere (ganske vonde) og nedpress, men hele tiden, ikke kun på do. Det viste seg at bebin hade lust å komme ut litt tidligere, var i uke 32. Ble inlagd på sykehus og fikk bricanyl, bebin er fortsatt i magen uke 34 men jeg er sengliggande frem till fødsel. Så, du må nok ta ting litt roligere, hvile mye og IKKE lyfte tungt.. Ring føden og spør hvis du er usikker, alltid best å få ting sjekket for å va sikker att ikke noe er galt.
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 14. september 2006 #4 Skrevet 14. september 2006 Jeg har hatt det sånn som du beskriver fra rundt uke 30. Føles som om jeg må "holde igjen".. I følge jm så er det bare det at babyen har lagt seg med hodet nedover og presser. Ikke vet jeg, men med meg har det ikke kommet noen babye enda. Er i uke 38 nå og har altså hatt nedpress i rundt 2mnd.. Men det blir bare værre og værre!
Gjest Skrevet 14. september 2006 #5 Skrevet 14. september 2006 ja jeg har jo også hatt dette nedpresset siden uke 25, når jeg går å sånn.. var ille frem til uke 28, hadde det konstant, så jeg har tatt det kjempe med ro etter det og derfor har det blitt litt bedre. men da høres det ut som at det er grunnen da. men synes dere jeg burde ta kontakt med føden og be dem sjekke eller er ikke det nødvendig? det føles liksom som at hele benet inni der også bare skal ramle ut, frem til tirsdag var det også VELDIG hovent og vondt når jeg tok der, eller ømt når jeg tok der. er sikkert inegn ting da, ble bare litt "redd " siden jeg har hatt det så lenge, om det kan ha begynt å få noen effekt bare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå