Gå til innhold

Den verste dagmamma!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi holder på å lete etter dagmamma nå siden vi ikke har fått plass i barnehagen! Så meg og gullungen var på intervju med en dagmamma idag! Hun ba oss å komme hjem til henne... Guuud! D var det kvalmeste jeg har sett i hele mitt liv! Stygg, rotete leilighet gjennomlukter røyk, og hun likner på eks-fylliker/narkoman!! Hun sa hun ikke røykte inne mens barna var der og at hun tar 4 tusen i måned og det er billig og bra! Er d mulig?! Tror hun virkelig at det er noe å si for meg hvor mye d koster? Jeg hadde ikke latt henne passe barnet mitt om hun betalte meg! Jeg er helt fortvilet! Det var mitt første erfaring, og jeg er helt i sjokk! Er det ofte man møter sånne? eller er d kanskje helt vanlig? Har dere noen tips? Kanskje noen kjenner en snill dagmamma i oslo området dere kan anbefale? HJELP!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ø, nei det er ikke vanlig. Pust inn og ut, rist og hopp litt opp og ned, og forsøk hos noen andre. Og be om referanser fra andre foreldre som har barna hos dm!

Skrevet

Jeg ba om referanser... har fått to telefoner! Men jeg har ikke planer om å ringe noen! Skjønner ikke hvem kan levere en som er den viktigste i hele verden til en sånn monster?!

Skrevet

Ja magefølelsen er jo megaviktig (ideen er jo å kunne konsentrere seg om jobben?) men jeg mente altså hvis du finner ei som i utgangspunktet er ok, altså...

Skrevet

Det er dessverre noen dagmammaer som er sånn ja...

Jeg har ei tante (hun er inngift) som er dagmamma, og hun er kjempe populær, og har 6 barn på det meste (sjelden så mange på en gang da...). Men jeg skjønner ikke at noen vil ha barna sine der, og mange av foreldrene til barna der har mye penger, så det kan ikke være fordi hun er så rimelig at hun er populær.

Hun ser veldig sjuskete ut. Joggebukse, og stor utvasket t-skjorte uten bh under. Huset er et eneste kaos, det er så fullt av ting og rot at man finner knapt nok en plass å sitte. Hun er også veldig streng og høylytt, ingen må finne på å si imot henne. Det eneste positive er vel at hun ikke røyker og har stort uteområde til barna.

Lykke til videre med letingen, det finnes mange gode og ordentlige dagmammaer også:)

Skrevet

SJekker familiebarnehager jeg... ikke så lett heller! Ingen har ledige plass! Men tusen takk for svar og støtte... hjelper det!;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...