Gå til innhold

Noen dette har stemt på?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste et sted at det var større sjanse for å få jente hvis mor unngikk å få orgasme!

 

Noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke om du er samme personen som har mast sånn om kjønn på babyer i det siste, men, unnskyld meg, nå begynner jeg å bli litt fed up! Tenk litt på alle som av en eller annen grunn sliter med å få barn, og er overlykkelige hvis de får ETT. Vær kjempeglad hvis du får et sunt og friskt barn og drit i hva slags kjønn vidunderet måtte ha!!!

Skrevet

Hmmm, hørtes litt rart ut,men.. ;)

 

Jeg fikk da orgasme, og har jente ;)

 

Skrevet

får orgasme hver gang jeg.. har to jenter.. men spiller kjønnet noen rolle da???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...