Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 Leste et sted at det var større sjanse for å få jente hvis mor unngikk å få orgasme! Noen med erfaring?
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #2 Skrevet 14. september 2006 Jeg vet ikke om du er samme personen som har mast sånn om kjønn på babyer i det siste, men, unnskyld meg, nå begynner jeg å bli litt fed up! Tenk litt på alle som av en eller annen grunn sliter med å få barn, og er overlykkelige hvis de får ETT. Vær kjempeglad hvis du får et sunt og friskt barn og drit i hva slags kjønn vidunderet måtte ha!!!
Twig Skrevet 14. september 2006 #3 Skrevet 14. september 2006 Hmmm, hørtes litt rart ut,men.. Jeg fikk da orgasme, og har jente
§iris§ Skrevet 14. september 2006 #4 Skrevet 14. september 2006 får orgasme hver gang jeg.. har to jenter.. men spiller kjønnet noen rolle da???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå